W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Recruiting Administrator
Miejsce pracy: PoznańDla naszego Klienta, dużej prestiżowej firmy o międzynarodowym zasięgu poszukujemy zmotywowanych kandydatów zainteresowanych stanowiskiem Recruiting Administrator
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- Zapewnienie wsparcia dla zespołu HR (wykonywanie szeregu zadań administracyjnych) jak i pomoc w prowadzeniu procesów HR
- Zarządzanie bazą kandydatów i innymi zagadnieniami (związanymi z działem HR, np. zarządzanie wydajnością, mobilnością, umowami, szkoleniami)
- Aktualizację wewnętrznych systemów zawierających dane pracowników firmy
- Przeprowadzanie wstępnej preselekcji nadsyłanych CV kandydatów
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe
- Biegła znajomość języka angielskiego
- 1-2 lat doświadczenia w pełnieniu funkcji administracyjnej, HRowej, rekrutacyjnej
- Rozwinięte zdolności komunikacyjne, umiejętność budowania silnych relacji z innymi jak i pracy w grupie
- Wysoki poziom zaangażowania i odpowiedzialności podczas wykonywanej pracy
- Wysoka kultura osobista
Korzyści:
- Pełne wdrożenie w specyfikę pracy oraz zakres obowiązków
- Możliwość codziennego wykorzystywania języków obcych w pracy oraz zdobywanie cennego doświadczenia w stabilnej firmie o wysokiej kulturze organizacyjnej
- Umowa o pracę i ciekawy pakiet socjalny ( prywatna opieka medyczna, karta sportowa, bonusy na lunch i wiele innych)
- Jasna ścieżka rozwoju zawodowego oraz dostęp do szkoleń
- Praca w wygodnym, nowoczesnym biurze w dogodnej lokalizacji (obecnie zdalnie)
- Praca w dynamicznym zespole oraz ścisła współpraca z profesjonalistami