Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

Recruiting Administrator

Miejsce pracy: Poznań
4-14-61942

Dla naszego Klienta, dużej prestiżowej firmy o międzynarodowym zasięgu poszukujemy zmotywowanych kandydatów zainteresowanych stanowiskiem Recruiting Administrator


Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- Zapewnienie wsparcia dla zespołu HR (wykonywanie szeregu zadań administracyjnych) jak i pomoc w prowadzeniu procesów HR
- Zarządzanie bazą kandydatów i innymi zagadnieniami (związanymi z działem HR, np. zarządzanie wydajnością, mobilnością, umowami, szkoleniami)
- Aktualizację wewnętrznych systemów zawierających dane pracowników firmy
- Przeprowadzanie wstępnej preselekcji nadsyłanych CV kandydatów

Wymagania:
- Wykształcenie wyższe
- Biegła znajomość języka angielskiego
- 1-2 lat doświadczenia w pełnieniu funkcji administracyjnej, HRowej, rekrutacyjnej
- Rozwinięte zdolności komunikacyjne, umiejętność budowania silnych relacji z innymi jak i pracy w grupie
- Wysoki poziom zaangażowania i odpowiedzialności podczas wykonywanej pracy
- Wysoka kultura osobista

Korzyści:
- Pełne wdrożenie w specyfikę pracy oraz zakres obowiązków
- Możliwość codziennego wykorzystywania języków obcych w pracy oraz zdobywanie cennego doświadczenia w stabilnej firmie o wysokiej kulturze organizacyjnej
- Umowa o pracę i ciekawy pakiet socjalny ( prywatna opieka medyczna, karta sportowa, bonusy na lunch i wiele innych)
- Jasna ścieżka rozwoju zawodowego oraz dostęp do szkoleń
- Praca w wygodnym, nowoczesnym biurze w dogodnej lokalizacji (obecnie zdalnie)
- Praca w dynamicznym zespole oraz ścisła współpraca z profesjonalistami

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi