Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 24/03/2019.

Receptionist

Kraków, małopolskie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Receptionist
Kraków
NR REF.: 1118942


Dla naszego klienta, międzynarodowej firmy specjalizującej się w branży logistycznej, zlokalizowanej w Krakowie, poszukujemy osoby na stanowisko Recepcjonistka.

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wsparcie administracyjne biura, zażądanie korespondencja przychodzącą i wychodzącą firmy, profesjonalną obsługą gości i klientów firmy.

Od kandydatów na to stanowisko oczekujemy wykształcenia min. średniego, doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku, znajomości języka angielskiego na poziomie C1, dobrej znajomości pakietu Ms Office (Word, Excel, Power Point), umiejętności zarządzania czasem oraz dobrej organizacji pracy oraz komunikatywności.

Firma oferuje możliwość pracy w firmie o ugruntowanej pozycji, umowę o pracę tymczasową na ¾ etatu, pracę w godzinach 8:00 – 14:30 lub 8:30 – 15:00, przyjazne środowisko pracy.

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
02/03/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Administracja / Sekretariat
do góry