
Czym będziesz się zajmować?
- Obsługa recepcji - witać gości, dbać o dobrą atmosferę w biurze.
- Wsparcie centrum egzaminacyjnego i obsługa platform egzaminacyjnych.
- Zarządzanie korespondencją - przychodzącą i wychodzącą.
- Organizacja spotkań i szkoleń - rezerwacja sal, catering, przygotowanie materiałów.
- Rejestrowanie faktur i zamawianie gadżetów firmowych.
- Wystawianie certyfikatów i przygotowywanie dokumentacji szkoleniowej.
- Raportowanie działań i kosztów.
Czego oczekujemy?
- roczne doświadczenie w podobnej roli (recepcja, administracja, obsługa klienta).
- Wykształcenie min. średnie z maturą.
- Znajomość języka angielskiego (min. B1).
- Swoboda w pracy z pakietem MS Office.
- Doskonała organizacja pracy, samodzielność i kultura osobista.
- Umiejętność zarządzania kalendarzem i pracy z dokumentacją
Co oferujemy?
- Umowę o pracę na pełen etat.
- Szkolenia z zakresu bezpieczeństwa IT.
- Nowoczesne, klimatyzowane biuro w Katowicach.
- Bezpłatny parking pod budynkiem.
- Prywatna opieka medyczna, karta sportowa i ubezpieczenie na życie.
- Dofinansowanie do wakacji (wczasy pod gruszą).
- Zajęcia z języka angielskiego.
