Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/25/5621


Obowiązki:

Przyjmowanie rezerwacji (telefonicznych, mailowych, z portali rezerwacyjnych). Obsługa gości w pensjonacie (meldowanie, wymeldowanie, rozliczanie usług, udzielanie informacji, reagowanie na bieżące potrzeby Gości). Praca od poniedziałku do niedzieli, w godzinach 8-20 (zgodnie z grafikiem ustalonym z pracodawcą).



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • średnie ogólnokształcące

Pozostałe wymagania:

  • znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, doświadczenie w branży hotelowej, wysoki poziom kultury osobistej oraz pozytywne usposobienie, gotowość do pracy zmianowej (zmiany 12 godz. bez nocek). Dodatkowym atutem będzie znajomość programu KW Hotel.


Miejsce pracy: Łamana 5, 80-510 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie

Rodzaj umowy: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług

Staż pracy: lata: 1

Wymagane dokumenty: -

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
16/07/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta, Praca Call Center / Telemarketing

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi