Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 31/10/2020.

Opis stanowiska pracy

On this position you will assist Process Deliver Leader with all matters regarding P2P process. You will work on key transformation initiatives for the Global PTP process, partnering with the other teams.

Client Details

Our Client is an international company with their CoE located in Poznań. For their developing structures we are looking for P2P Process Expert.

Description

  • Understanding of PTP process, issues and roadblocks that may impact the process
  • Promote best practice and compliance of standard practices across the PTP teams
  • Build user knowledge and understanding of PTP systems and process to support issue resolution, including identification of workarounds to mitigate impact and agreeing the right level of escalation
  • To consult on Transition / Transformation team and work closely with project delivery team on required aspects of PTP process mapping and end state design recommendation
  • Review and monitor Controls to ensure risk Mitigation and drive remediation and action plan to ensure risk are mitigated. Act as control champion, ensure understanding of control, testing & monitoring
  • Escalate process and systems exceptions and ongoing systems issues to Service Delivery Lead / Transition Lead, Regional Leader and other process owners
  • Standardization of process, process improvement and process automatization
  • Build network and mentors in country based Super Users engaging on performance process challenges

Profile

  • University degree in Finance/Accounting/Economic or relevant experience
  • Experience in PTP process
  • Fluent English
  • Knowledge of SAP will be preferred
  • Project management qualification will be preferred

Job Offer

  • Opportunity to join international structures on new position
  • Attractive salary and benefit package
  • Relocation package for candidates moving to Poznań from another cities and countries

Prezentacja firmy

Światowy lider doradztwa personalnego, posiadający 164 biura w 34 krajach na całym... świecie. Ponad 35 lat doświadczenia pozwoliło nam wypracować skuteczne metody pracy oraz długą listę usatysfakcjonowanych Firm oraz Kandydatów. Nasi konsultanci zawsze posiadają doświadczenie biznesowe wyniesione z obszarów dla których rekrutują, znają środowisko oraz mechanizmy rządzące rynkiem. Połączenie wyspecjalizowanych konsultantów oraz globalnej bazy danych, sprawia, że działamy sprawnie i efektywnie, zawsze odpowiadając na potrzeby naszych Klientów.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
29/10/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa
do góry