#

Przedstawiciel Handlowy z j. angielskim lub niemieckim – branża techniczna

Jobs Plus HR Sp. z o.o

Kraków, małopolskie

Opis stanowiska pracy

Nazywamy się Jobs+ i w tym procesie rekrutacyjnym wspieramy producenta wysokiej jakości urządzeń grzewczych, takich jak: folie i maty grzewcze, termoregulatory, folie pod lustra, panele na podczerwień oraz instalacje fotowoltaiczne. Produkty firmy dostępne są w 12 krajach Europy a sieć instalatorów to ponad 600 jednostek.

Lokalizacja: Kraków, Borek Fałęcki Wschód

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za pozyskiwanie i kompleksową obsługę klientów z sektora B2B na rynkach zagranicznych.

Do Twoich najważniejszych obowiązków należeć będzie:

• zapoznanie się z profilem asortymentu i usług firmy

• aktywny udział w tworzeniu kampanii sprzedażowej i telemarketingowej B2B

• przygotowanie, aktualizacje ofert i materiałów promocyjnych

• aktywne pozyskiwanie potencjalnych klientów firmy z sektora B2B

• realizacja spotkań handlowych (podróże zagraniczne)

• obsługa zamówień pozyskanych klientów i doradztwo techniczne

• systematyczne raportowanie z prowadzonych działań

• udział w targach i innych eventach branżowych 

Wymagania

Sprawdzisz się na tym stanowisku, jeśli posiadasz:

min. 2 lata doświadczenia w sprzedaży usług B2B z branż: HVAC, sprzęt i materiały budowlane lub dobra inwestycyjne

• wyższe wykształcenie

• znajomość j. angielskiego lub niemieckiego umożliwiająca swobodną komunikację – min. B2 (codzienna praca z klientami zagranicznymi)

• bardzo dobrą znajomość pakietu MS Office

• czynne prawo jazdy kat. B

Twoja osobowość:

• nastawienie na realizację celów, wytrwałość, sumienność

• samodzielność, bardzo dobra organizacja własnej pracy

• komunikatywność, wysoka kultura osobista

Oferujemy:

• stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę lub B2B według preferencji kandydata (okres próbny do 6 mc); pełen etat od pon. – pt. w godzinach 8:00 – 16:00

• pracę w siedzibie firmy + wyjazdy zagraniczne do klientów + delegacje

• system wynagrodzenia: podstawa + prowizja zależna od wyniku sprzedaży portfela klientów z progresją

• niezbędne narzędzia pracy: samochód służbowy, telefon, laptop, bazy danych, CRM

• szkolenie produktowe

• dofinansowanie do szkoleń językowych, z technik sprzedaży

• możliwość awansu pionowego: kierownik zespołu PH

Brzmi ciekawie? Prześlij swoją aplikację i daj nam się poznać.

Posiadamy Certyfikat Ministerstwa Gospodarki i Pracy nr 22772

Prezentacja firmy

Nazywamy się Jobs Plus HR, wspieramy pracodawców w pozyskiwaniu najlepsz... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
07/12/2021
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
2
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Inżynieria, Praca Obsługa klienta, Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi