Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
budowanie długotrwałych i pozytywnych relacji z klientami na podległym terenie
kompleksowa obsługa przydzielonych sklepów handlu tradycyjnego, zgodnie z ustaloną częstotliwością
realizacja działań dotyczących zwiększenia sprzedaży i dostępności produktów (lody), poprzez kontrolę stanu ilościowego, magazynowego oraz składanie zamówień na produkty Algida
kontrola stanu ilościowego, magazynowego, terminów przydatności produktów do spożycia i koordynacja zamówienia
montaż i dbałość o właściwą ekspozycję materiałów POS
raportowanie pracy przy użyciu urządzenia mobilnego
monitorowanie działań konkurencji
Wymagania
nastawienie na realizację celów i zaangażowanie w powierzone obowiązki
umiejętność organizacji pracy własnej oraz ustalania priorytetów
zdolności interpersonalne, łatwość nawiązywania relacji z klientami oraz współpracownikami
znajomość lokalnego rynku
kreatywność w działaniu i reagowania na pojawiające się potrzeby
czynne prawo jazdy kat. B
Mile widziane
doświadczenie w sprzedaży
znajomość branży FMCG
Prezentacja firmy
"Jesteśmy liderem wśród firm świadczących usługi wsparcia sprzedaży i ma...
"Jesteśmy liderem wśród firm świadczących usługi wsparcia sprzedaży i marketingu. Naszą główną siłą są ludzie. To dzięki sumiennym i dobrze wyszkolonym pracownikom jesteśmy w stanie działać szybko i sprawnie, niezależnie od poziomu złożoności zlecenia. W ostatnim czasie zostaliśmy wyróżnieni certyfikatem Great Place to Work, Friendly Workplace oraz Best Quality Employer. Każdego dnia dokładamy wszelkich starań, by tworzyć przyjazne środowisko pracy. Dołącz do nas i kreuj swoją karierę!"
Rozwiń