Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 06/05/2021.

Opis stanowiska pracy

4-6-60451

For our Client, an international company from BPO sector we are searching for the candidate for the position of Project Manager.

Responsibilities:

- Monitoring and coordinating operations per client, ensuring SLAs and client projects are delivered to required standards of quality and timeliness within budget
- Attending client meetings to report on and discuss contracted services and changes
- Managing project change
- Creating and owning documentation for projects, including risks tracking, action logs, project deliverables
- Actively supporting team members

Requirements:
- Experience in Project Management in the area of services (knowledge of BPO/SSC sector will be a plus)
- Effective problem solving and analytical skills
- Ability to effectively plan, prioritize and execute tasks
- Experience of engaging and motivating colleagues
- Fluent English
- High level of self-motivation and proactivity

Benefits:
- Work in dynamically growing, international environment
- Benefits package
- Office located in the city center

Prezentacja firmy

Grafton Recruitment jest światowej klasy firmą rekrutacyjną. Posiada oddziały w 14... krajach, takich jak Wielka Brytania, Irlandia, Chile, Czechy, Słowacja, Węgry, Polska, Litwa, Rosja, Portugalia, Francja, Belgia, Turcja i Zjednoczone Emiraty Arabskie. Grafton Recruitment Polska został założony w 1997 roku. Oferujemy zatrudnienie stałe, umowy i pracowników czasowych różnych branży.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
03/05/2021
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Wyższe magisterskie
Branża / kategoria:
Praca Sprzedaż - Account Management , Praca Call Center / Telemarketing , Praca Doradztwo / Konsulting
do góry