Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 04/06/2020.

Opis stanowiska pracy

Do Twoich obowiązków będzie należało:

  • współpraca i budowanie relacji z klientami ,
  • zarządzanie pracą zespołu,
  • współpraca ze wszystkimi działami w firmie,
  • udział w przygotowaniu koncepcji kreatywnych,
  • przygotowywanie kosztorysów, harmonogramów i podsumowań projektów.

Oczekujemy:

  • co najmniej 2 letniego doświadczenia na podobnym stanowisku (mile widziane doświadczenie w projektach digitalowych),
  • wielozadaniowości - prowadzenie kilku projektów jednocześnie,
  • doświadczenie w zarządzaniu różnorodnymi projektami (kampanie social-mediowe i zasięgowe, aplikacje, aktywacje konsumenckie na platformie digitalowej, serwisy produktowe i korporacyjne),
  • znajomość rynku wykonawców (software housy),
  • samodzielności, dobrej energii, komunikatywności, poczucia humoru i kreatywności,
  • biegłości w języku angielskim (w mowie i piśmie),
  • posiadania prawa jazdy kat. B,
  • znajomości pakietu Office.

Mamy do zaoferowania:

  • świetną atmosferę pracy,
  • atrakcyjne wynagrodzenie,
  • duże wyzwania i możliwości rozwoju,
  • udział w konferencjach rozwojowych,
  • rozczulająco nachalną sympatię firmowego psa.

Prezentacja firmy

InterKadra to Agencja Pracy Tymczasowej i Doradztwa Personalnego z 13-letnim... doświadczeniem na rynku. Oferujemy pracę dostosowaną do Twoich kwalifikacji i potrzeb. Jesteśmy firmą godną zaufania!

Nr 3372 w Krajowym Rejestrze Agencji Zatrudnienia.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
15/03/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Reklama / Komunikacja
do góry