Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach, outsourcingu i doradztwie personalnym. Jesteśmy częścią Trenkwalder Group AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając kandydatów oraz firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Project Manager (Produkcja)
Miejsce pracy: Szczecin, Słubice, Wrocław, BolesławiecObowiązki:
Wymagania:
Oferujemy:
- organizacja pracy w poszczególnych działach produkcyjnych umożliwiająca zachowanie terminów,
- ocena pod względem technicznym i funkcjonalnym oraz dobór technologii i procesu produkcyjnego do nowych projektów i produktów zlecanych przez dział handlowy,
- planowanie i wdrażanie usprawnień w zakresie nowych produktów i projektów, jak również w zakresie już realizowanych,
- raportowanie do dyrektora technicznego bieżącego stanu uruchamiania nowych projektów,
- stały kontakt z klientami w zakresie realizowanych zamówień (bieżący przepływ informacji w zakresie realizacji zamówienia),
- rozwiązywanie problemów bieżących i zapobieganie błędom,
- optymalizacja procesów produkcyjnych i produktów.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe techniczne,
- doświadczenie zawodowe w zakresie organizacji produkcji, ergonomii i organizacji stanowisk pracy, przygotowywania struktur produktów, planów pracy i grup roboczych,
- dobra znajomość języka niemieckiego lub angielskiego,
- znajomość rysunku technicznego,
- umiejętność pracy w zespole oraz pod presją czasu,
- komunikatywność, duża kultura osobista,
- sumienność, staranność, dokładność i odpowiedzialność.
Oferujemy:
- zatrudnienie na umowę o pracę bezpośrednio u pracodawcy,
- wysokie wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia,
- wsparcie w relokacji,
- bogaty pakiet socjalny,
- miejsce pracy: Słubice.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.