Opis stanowiska pracy
Project Management Officer
Kraków
NR REF.: 1192562
For one of our client39s, International transportation company we are looking for a Project Management Officer.
✓ Location: Cracow✓ Hybrid working model (office 2x per week)✓ contract of employment limited time up to 2 years
Key responsibilities:
- Drives / supports migration revenue transition in Europe at country level together with CPMO / central team / local team (incl. control tower)
- Supports regional PMO / CPMO’s in developing management information for local steercos
- Ensures aligned migration approach between countries
- Provides guidance to Country PMO’s where required
- Drives weekly European control tower to monitor structural issues that prevent customer migration;
- Monitors and acts upon structural or incidental issues with local cross functional project team
- Performs ad hoc / structural assessments on customer trading
- Drives the effective structural usage of the ACE designs and suggests improvements where required
Skills & Experience Required:
- Comfortable working in a dynamic and fast-paced environment
- 3-5 years of experience
- Fluent English
- High level cross functional process understanding
- Comfortable presenting analysis & results to varying audiences
- Excellent planning skills within set deadlines
- Excellent analytical skills (Excel and PowerBi nice to have)
- Preferably worked in an International work environment
- Led several complex projects impacting multiple functions (and / or countries)
What we offer:
- Hybrid working model (2x in the office, 3x remote per week)
- Attractive compensation package
- Training to get you started and on-the-job learning opportunities
- Extensive learning resources to further develop your skills and knowledge
- Tuition Assistance Program
- Employee Assistance Program for you and your family in difficult life situations
- Employee reduced-rate shipping
- Great career opportunities
Hays Poland sp. z o.o. is an employment agency registered in a registry kept by Marshal of the Mazowieckie Voivodeship under the number 361.
Prezentacja firmy
Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieram...
Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieramy profesjonalistów oraz organizacje w ich dążeniu do sukcesu. Teraz i w przyszłości.
Świadczymy usługi rekrutacyjne w sektorach prywatnym i publicznym, realizując projekty do pracy stałej, tymczasowej oraz na kontrakt. W portfolio naszych usług są również doradztwo HR (m.in. Assessment Centre, raporty płacowe), Outplacement, Executive Search, Recruitment Process Outsourcing oraz Managed Service Programme.
Na przestrzeni ponad 50 lat przeszliśmy daleką drogę. Zaczęliśmy naszą działalność w małym biurze w Londynie. Teraz jesteśmy globalną organizacją, która specjalizuje się w łączeniu utalentowanych ekspertów z najlepszymi ofertami pracy w ponad 20 branżach na całym świecie.
Pierwsze biuro w Polsce otworzyliśmy w roku 2003. Od tego czasu umocniliśmy naszą pozycję na polskim rynku, stając się liderem w rekrutacji specjalistycznej. Obecnie w Hays Poland zatrudnionych jest 400 osób w biurach w Warszawie, Katowicach, Wrocławiu, Krakowie, Trójmieście oraz Poznaniu.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 29/04/2025
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas określony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Policealne
- Branża / kategoria:
- Praca IT - Project Management, Praca IT - Programowanie / Analizy, Praca IT - ERP