Opis stanowiska pracy
Project Management Analyst
Kraków
NR REF.: 1191892
Federal Express Corporation (FedEx Express) is the world’s largest express transportation company. The FedEx Express global transportation network provides rapid, reliable, time-definite delivery of documents, packages, and freight shipments worldwide. For future team members, as part of one of the strongest transportation and logistics companies, this means more opportunities to grow, learn, and succeed.
What You’ll Do:- Use your analytical skills to evaluate data (Excel, SQL)
- Present regularly in English during various meetings related to the migration process
- Create reports and executive summaries on execution progress for leadership
- Collaborate with teams, different departments, and stakeholders to achieve company goals
- Monitor migration execution progress, identify trends, and provide strategic recommendations
- Interpreting data - strong data storytelling skills, visual presentation and strong communication skills are critical for this position
Requirements:- A strong command of Excel, SQL, as well as PMO skills are needed for this position
- 1+ years of experience in Analytics and PMO
- Knowledge of Salesforce
- Fluent in English both verbally and written (min. C1)
- Good communication skills, comfortable presenting complex topics to stakeholders at various organizational levels both in person and remotely
For you:- Fixed-term employment contract of up to two years
- Comprehensive benefits package (medical care, life insurance, sports cards, meal vouchers)
- Opportunities for personal and professional development
- Great working atmosphere
- Occasional gift cards
- Tuition assistance
- Employee assistance program
Interested? Don39t hesitate - apply!
Prezentacja firmy
Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieram...
Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieramy profesjonalistów oraz organizacje w ich dążeniu do sukcesu. Teraz i w przyszłości.
Świadczymy usługi rekrutacyjne w sektorach prywatnym i publicznym, realizując projekty do pracy stałej, tymczasowej oraz na kontrakt. W portfolio naszych usług są również doradztwo HR (m.in. Assessment Centre, raporty płacowe), Outplacement, Executive Search, Recruitment Process Outsourcing oraz Managed Service Programme.
Na przestrzeni ponad 50 lat przeszliśmy daleką drogę. Zaczęliśmy naszą działalność w małym biurze w Londynie. Teraz jesteśmy globalną organizacją, która specjalizuje się w łączeniu utalentowanych ekspertów z najlepszymi ofertami pracy w ponad 20 branżach na całym świecie.
Pierwsze biuro w Polsce otworzyliśmy w roku 2003. Od tego czasu umocniliśmy naszą pozycję na polskim rynku, stając się liderem w rekrutacji specjalistycznej. Obecnie w Hays Poland zatrudnionych jest 400 osób w biurach w Warszawie, Katowicach, Wrocławiu, Krakowie, Trójmieście oraz Poznaniu.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 20/04/2025
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas określony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Policealne
- Branża / kategoria:
- Praca Logistyka