#

Procurement Process Manager

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Poznań, wielkopolskie

Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

Procurement Process Manager

Miejsce pracy: Poznań
4-20-62091

For our Client, a company known all over the world which has dynamically growing SSC based in Poznan, we are looking for experienced candidates for the position Procurement Process Manager

Responsibilities:

- Overseeing procurement processes, analysis and tools to maximize spend and reduce costs
- Managing and ensuring delivery of spend, market and supplier analysis
- Leading and developing Analysis, Tools and Procurement Processes Team
- Developing procurement master data management
- Reporting KPIs and continuous monitoring and improvement initiatives
- Optimizing strategic processes within procurement and sourcing fields in accordance with company's goals, quality standards and requirements
- Managing the overall business relationship with key stakeholders

Requirements:
- 5 years of experience in similar role within consultancy and/or procurement in production companies or Business Services
- Experience in international environment
- Excellent communication skills in English, both written and verbal
- Knowledge of SAP
- Result-oriented, self-motivated, creative and business mindset
- Strong leadership and stakeholder management skills

Benefits:
- Great opportunity to accelerate your career
- Strong carrier possibilities
- Comprehensive benefits package
- Flexible working hours
- Numerous integration meetings / events
- Trainings and many opportunities to develop your professional skills
- Modern office in the centre of Poznań

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi