Opis stanowiska pracy
Process Owner Account Payable with German
Kraków
NR REF.: 1191799
Poszukujemy kandydata z doświadczeniem w obszarze
Account Payable / Purchase to Pay dla naszego klienta z
branży automotive z Krakowa. Idealny kandydat będzie posiadał ekspercką wiedzę na temat procesów AP/PTP oraz bogate doświadczenie w zakresie ich optymalizacji, przeprowadzania tranzycji, tworzenia procedur i wdrażania nowych systemów.
Kluczowe obowiązki:- Analiza i ocena aktualnych procesów AP/PTP.
- Identyfikacja obszarów do usprawnień i wdrażanie najlepszych praktyk.
- Koordynacja projektów związanych z tranzycjami i wdrażaniem nowych systemów.
- Tworzenie i aktualizacja dokumentacji procesowej.
- Zapewnienie odpowiedniego i trwałego monitorowania interfejsów oraz terminowego rozwiązywania błędów.
- Opracowywanie działań na rzecz trwałej poprawy jakości w środowisku interfejsów.
- Wsparcie w zarządzaniu uprawnieniami.
- Wnioskowanie i monitorowanie uprawnień dla nowych i obecnych pracowników.
- Zapewnienie i optymalizacja procesów weryfikacji faktur dla czterech powiązanych jednostek w Europie Wschodniej we współpracy z centralnymi i lokalnymi właścicielami procesów.
- Wsparcie w zarządzaniu procesami, doradztwo procesowe i monitorowanie procesów operacyjnych.
- Tworzenie, aktualizacja i zatwierdzanie dokumentacji procesowej we współpracy z działami operacyjnymi.
- Przeprowadzanie testów integracji systemów i testów akceptacyjnych użytkowników.
- Jako właściciel produktu zapewnianie wsparcia procesowego i doradztwa oraz wsparcie użytkowników i zarządzanie zapotrzebowaniem.
- Współpraca z zespołem biznesowym.
Wymagania:- Ekspercka wiedza w zakresie procesów Account Payable/Purchase to Pay.
- Doświadczenie w optymalizacji procesów, przeprowadzaniu tranzycji oraz tworzeniu procedur.
- Znajomość narzędzi i systemów wspierających procesy AP/PTP.
- Umiejętność współpracy z zespołami IT i innymi działami w organizacji.
- Doskonałe umiejętności analityczne i komunikacyjne.
- Dobra znajomość MS Office, doświadczenie z SAP R/3 lub SAP 4HANA (moduły MM/FI) mile widziane.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2 oraz niemieckiego na poziomie B1.
Co możemy Ci zaoferować:- Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie na podstawie umowy o pracę.
- Atrakcyjne wynagrodzenie i pakiet benefitów.
- Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji.
- Przyjazną atmosferę pracy w zgranym zespole.
- Praca hybrydowa: 3 dni w biurze (wtorek, środa, czwartek) i 2 dni zdalnie.
- Elastyczne godziny rozpoczynania pracy po okresie wdrożenia w przedziale od 6:00 do 10:00.
- Po okresie próbnym możliwość przedłużenia umowy na czas nieokreślony.
- Poszukujemy osób na różnym poziomie doświadczenia, od juniora do seniora.
Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia zarejestrowaną w rejestrze prowadzonym przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 361.
Prezentacja firmy
Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieram...
Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieramy profesjonalistów oraz organizacje w ich dążeniu do sukcesu. Teraz i w przyszłości.
Świadczymy usługi rekrutacyjne w sektorach prywatnym i publicznym, realizując projekty do pracy stałej, tymczasowej oraz na kontrakt. W portfolio naszych usług są również doradztwo HR (m.in. Assessment Centre, raporty płacowe), Outplacement, Executive Search, Recruitment Process Outsourcing oraz Managed Service Programme.
Na przestrzeni ponad 50 lat przeszliśmy daleką drogę. Zaczęliśmy naszą działalność w małym biurze w Londynie. Teraz jesteśmy globalną organizacją, która specjalizuje się w łączeniu utalentowanych ekspertów z najlepszymi ofertami pracy w ponad 20 branżach na całym świecie.
Pierwsze biuro w Polsce otworzyliśmy w roku 2003. Od tego czasu umocniliśmy naszą pozycję na polskim rynku, stając się liderem w rekrutacji specjalistycznej. Obecnie w Hays Poland zatrudnionych jest 400 osób w biurach w Warszawie, Katowicach, Wrocławiu, Krakowie, Trójmieście oraz Poznaniu.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 28/04/2025
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Policealne
- Branża / kategoria:
- Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi