#

Pracownik wsparcia działu sprzedaży

Dekra Praca Sp. z o.o.

30-466 Kraków, małopolskie

Opis stanowiska pracy

Do Twoich zadań na tym stanowisku należeć będzie:

• Budowanie relacji z Klientami

• Telefoniczna oraz e-mailowa obsługa Klienta

• Zarządzanie zamówieniami klientów oraz dbałość o terminowość ich realizacji

• Pozyskiwanie nowych odbiorców

 

Czego od Ciebie oczekujemy:

• Orientacji na klienta (doświadczenie w obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem)

• Umiejętności/predyspozycji sprzedażowych

• Gotowości do pracy w niepełnym wymiarze (0,5 etatu) w godz. 9-13 / 11-15

• Wysoko rozwiniętych zdolności komunikacyjne oraz umiejętności rozwiązywania problemów

• Umiejętności efektywnej współpracy w zespole

 

Oferujemy:

• Zatrudnienie w firmie międzynarodowej w oparciu o umowę o pracę tymczasową

• Szkolenia wdrożeniowe i doskonalące

• Dofinansowanie do codziennych obiadów

• Przyjazną atmosferę pracy w zgranym zespole

• Możliwość pracy i rozwoju w środowisku międzynarodowym

 

Wymagania

Czego od Ciebie oczekujemy:

 

• Orientacji na klienta (doświadczenie w obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem)

 

• Umiejętności/predyspozycji sprzedażowych

 

• Gotowości do pracy w niepełnym wymiarze (0,5 etatu) w godz. 9-13 / 11-15

 

• Wysoko rozwiniętych zdolności komunikacyjne oraz umiejętności rozwiązywania problemów

 

• Umiejętności efektywnej współpracy w zespole

Prezentacja firmy

DEKRA Praca Sp. z o.o. jest częścią niemieckiej firmy DEKRA AG, która ob... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
07/04/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
2
Min. doświadczenie:
Tylko praktyki
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Call Center / Telemarketing, Praca Obsługa klienta

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi