Do Twoich zadań na tym stanowisku należeć będzie:
• Budowanie relacji z Klientami
• Telefoniczna oraz e-mailowa obsługa Klienta
• Zarządzanie zamówieniami klientów oraz dbałość o terminowość ich realizacji
• Pozyskiwanie nowych odbiorców
Czego od Ciebie oczekujemy:
• Orientacji na klienta (doświadczenie w obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem)
• Umiejętności/predyspozycji sprzedażowych
• Gotowości do pracy w niepełnym wymiarze (0,5 etatu) w godz. 9-13 / 11-15
• Wysoko rozwiniętych zdolności komunikacyjne oraz umiejętności rozwiązywania problemów
• Umiejętności efektywnej współpracy w zespole
Oferujemy:
• Zatrudnienie w firmie międzynarodowej w oparciu o umowę o pracę tymczasową
• Szkolenia wdrożeniowe i doskonalące
• Dofinansowanie do codziennych obiadów
• Przyjazną atmosferę pracy w zgranym zespole
• Możliwość pracy i rozwoju w środowisku międzynarodowym
Czego od Ciebie oczekujemy:
• Orientacji na klienta (doświadczenie w obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem)
• Umiejętności/predyspozycji sprzedażowych
• Gotowości do pracy w niepełnym wymiarze (0,5 etatu) w godz. 9-13 / 11-15
• Wysoko rozwiniętych zdolności komunikacyjne oraz umiejętności rozwiązywania problemów
• Umiejętności efektywnej współpracy w zespole
DEKRA Praca Sp. z o.o. jest częścią niemieckiej firmy DEKRA AG, która ob... Rozwiń
Administratorem danych osobowych będzie Dekra Praca Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie (30-644), ul. Puszkarska 9, KRS: 0000415384. Celem przetwarzania danych osobowych jest wzięcie udziału w jednostkowym procesie rekrutacyjnym, w ramach którego następować będzie ocena kwalifikacji kandydata do pracy na określonym stanowisku, ocena zdolności i umiejętności kandydata potrzebnych do pracy na określ... Zobacz więcej
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.