Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 15/11/2018.

Pracownik rejestracji medycznej

02-507 Warszawa, mazowieckie

Centrum Medyczne MediCenter Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

Opis stanowiska pracy
Osoba na proponowanym stanowisku będzie odpowiedzialna za zapewnienie profesjonalnej i sprawnej obsługi pacjentów w znanym wielospecjalistycznym Centrum Medycznym na warszawskim Mokotowie. W szczególności:
• Bezpośrednia, telefoniczna i elektroniczna obsługa pacjentów,
• rejestracja i prowadzenie ewidencji pacjentów,
• kierowanie pacjentów do właściwych lekarzy MediCenter
• ustalanie terminów wizyt dla pacjentów i wprowadzanie ich na listy oczekujących
• staranne przechowywanie kart pacjentów oraz przygotowanie kart przed wizytą w Centrum i wkładanie ich do archiwum po odbytej wizycie
• wystawianie dokumentów kasowych- faktur za konsultacje lekarskie, badania lub innego rodzaju usługi wykonywane przez MediCenter
• obsługiwanie kasy fiskalnej

Oferujemy:

- zatrudnienie do 50% pełnego wymiaru godzin (do uzgodnienia) w godzinach popołudniowych. Może być jako praca dodatkowa
- Praca wyłącznie w dni powszednie (bez sobót, niedziel i Świąt)
- dobre wynagrodzenie i stabilne zatrudnienie dla odpowiedniego kandydata

Wymagania
Doświadczenie w pracy w recepcji jest plusem.
Podstawowa umiejętność obsługi komputera.

Prezentacja firmy
Centrum Medyczne Medicenter jest wielospecjalistyczną przychodnią lekarską działającą od 20 lat. Przyjmujemy pacjentów w ramach NFZ i prywatnych zarówno w POZ jak i 17 poradniach specjalistycznych. Mieścimy się na Mokotowie z doskonałymi połączeniami komunikacyjnymi (metro, tramwaj, autobus)

Wymagania

Doświadczenie w pracy z ludźmi jest największym plusem. Praca w recepcji medycznej jest dodatkowym plusem.

Prezentacja firmy

Centrum Medyczne Medicenter jest wielospecjalistyczną przychodnią lekarską.... Przyjmujemy pacjentów zarówno w ramach NFZ jak i prywatnie.
W 17 gabinetach pracuje 80 lekarzy specjalistów i 5 lekarzy POZ.
Rejestracja pacjentów jest w pełni elektroniczna. Pracujemy w systemie Kamsoft Somed.
W recepcji bezpośredniej mamy 3 stanowiska, w telefonicznym call center 3 stanowiska i 1 stanowisko rezerwacji mailowych.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
08/11/2018
Wymiar etatu:
Niepełny etat - popołudnie
Rodzaj umowy:
Umowa zlecenie
Czas trwania umowy:
czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Przedział wynagrodzenia:
18,00 zł - 21,00 zł / stawka godzinowa (Brutto)
Branża / kategoria:
Praca Medycyna / Służba zdrowia , Praca Obsługa klienta
do góry