Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 10/12/2019.

Pracownik Obsługi Działu Finansowego

Mikołów, śląskie

MAS Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

Swoją działalność rozpoczęliśmy w 1992 roku. Lata pracy pozwoliły nam zbudować obecny wizerunek nowoczesnego przedsiębiorstwa handlowo-produkcyjnego o ugruntowanej pozycji na rynku dóbr inwestycyjnych i zaopatrzeniowych. Jesteśmy postrzegani jako wiarygodny partner handlowy, dzięki temu współpracujemy z wieloma międzynarodowymi firmami oferując kompleksową obsługę naszych kontrahentów między innymi z branży spożywczej, wyrobów hutniczych czy tworzyw sztucznych. Gwarantujemy nowoczesne rozwiązania techniczne oraz usługi serwisowe dla górnictwa, energetyki, koksownictwa i cementowni.

Obecnie do naszego zespołu poszukujemy :

 

Pracownik Obsługi Działu Finansowego

miejsce pracy: Mikołów

 

Opis stanowiska:

  • bieżąca obsługa, rejestrowanie i weryfikacja faktur zakupu
  • wystawianie, rejestracja i weryfikacja faktur sprzedaży;
  • ewidencja oraz obieg dokumentów dotyczących gospodarki magazynowej
  • prace administracyjno-biurowe;

 

Nasze wymagania:

  • znajomość procedury obiegu dokumentów finansowych;
  • podstawowa znajomość przepisów ustawy o podatku VAT i ustawy o rachunkowości;
  • dobra znajomość pakietu MS Office;
  • wielozadaniowość;
  • otwartość na wyzwania;
  • komunikatywność, inicjatywa;
  • umiejętność pracy indywidualnej oraz w zespole;
  • dokładność i obowiązkowość, poczucie odpowiedzialności za zlecone zadania.

 

Oferujemy:

  • pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o wieloletniej tradycji;
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
  • wynagrodzenie odpowiednie do kompetencji z możliwością stałego rozwoju;
  • przyjazną atmosferę w pracy w zgranym zespole.

 

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez „MAS” Sp. z o.o. z siedzibą w Mikołowie, ul. Rybnicka 42 dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji obecnego i przyszłych*. Wiem, ze przysługuje mi prawo dostępu do ich treści i poprawiania ich. Dane podaję dobrowolnie.(Zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku z późn. zmianami – tekst jednolity: Dz.U. 2014 poz. 1182).

Prezentacja firmy

Swoją działalność rozpoczęliśmy w 1990 roku. Lata pracy pozwoliły nam zbudować obecny... wizerunek nowoczesnego przedsiębiorstwa handlowo-produkcyjnego o ugruntowanej pozycji na rynku dóbr inwestycyjnych i zaopatrzeniowych. Jesteśmy postrzegani jako wiarygodny partner handlowy, dzięki temu współpracujemy z wieloma międzynarodowymi firmami oferując kompleksową obsługę naszych kontrahentów między innymi z branży spożywczej, wyrobów hutniczych czy tworzyw sztucznych. Gwarantujemy nowoczesne rozwiązania techniczne oraz usługi serwisowe dla górnictwa, energetyki, koksownictwa i cementowni.  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
20/06/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Branża / kategoria:
Praca Administracja / Sekretariat , Praca Administracja biurowa , Praca Biuro / Dokumentacja
do góry