Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 22/08/2019.

Pracownik Działu Obsługi Klienta

Wrocław, dolnośląskie

Speed Car Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

Bieżąca obsługa klientów indywidualnych , załatwianie formalności związanych z okresowymi przeglądami technicznymi pojazdów, prowadzenie rejestru badań, pobieranie opłat i ewidencja sprzedaży usług, prace biurowe. Obsługa klientów w zakresie zawierania umów polis ubezpieczeniowych, praca w trybie zmianowych - oferujemy elastyczne godziny pracy.

Wymagania

Łatwość nawiązywania kontaktów, umiejętność obsługi urządzeń biurowych, komputer, faks, programy ze środowiska windows, miła aparycja, sumienność, dyspozycyjność, gotowość do pracy w systemie zmianowym. Prawo jazdy kat.b

Prezentacja firmy

WWW.speedcar.pl

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
01/08/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Czas trwania umowy:
3 miesiące
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Przedział wynagrodzenia:
2.500,00 zł - 4.000,00 zł / miesięcznie (Brutto)
Premie, dodatki:
tak
Branża / kategoria:
Praca Administracja / Sekretariat , Praca Doradztwo / Konsulting , Praca Obsługa klienta
do góry