Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 24/09/2020.

Pracownik działu obsługi klienta niemieckojęzycznego

Poznań, wielkopolskie

Gi Group Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

Dla międzynarodowej firmy zajmującej się produkcją narzędzi prowadzimy rekrutację na stanowisko:

Wymagania

Zadania:

  • Obsługa zamówień klientów niemieckojęzycznych
  • Wprowadzenie danych m.in. do systemu SAP
  • Współpraca z centralą w Niemczech

Wymagania:

  • Znajomość języka niemieckiego na poziomie min. B1
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego
  • Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, preferowane w obsłudze klientów biznesowych w SSC lub BPO
  • Znajomość MS Office
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Terminowość, rzetelne podejście do wykonywanych obowiązków
  • Dbałość o szczegóły

Nasz klient oferuje:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Pakiet benefitów (karta Multisport, ubezpieczenie zdrowotne – Medicover, kursy językowe)
  • Przyjazną atmosferę.

 

 

 

Prezentacja firmy

Gi Group jest międzynarodową agencją pracy i doradztwa personalnego. Prowadzimy... działalność w zakresie m.in. stałego i czasowego zatrudnienia, wyszukiwania i selekcji oraz outsourcingu. Dzięki bezpośredniej obecności i partnerstwom strategicznym działamy w 57 krajach świata. Posiadamy Certyfikat Ministerstwa Gospodarki i Pracy nr 570.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
13/08/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
2
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Administracja / Sekretariat , Praca Obsługa klienta , Praca Tłumaczenia / Wydawnictwa / Redakcja
do góry