Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji The Adecco Group - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2018 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło blisko 52 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy:
Pracownik działu obsługi klienta - Customer Service
Miejsce pracy: Grodzisk Mazowiecki, Błonie, Żyrardów, Pruszków
Zakres obowiązków:
- Zarządzanie relacją z klientem oraz realizacja zamówień
- Współpraca z innymi działami w przedsiębiorstwie w celu realizacji zamówień
- Kontrola i egzekwowanie stosowania przyjętych reguł i zasad organizacji pracy
- Codzienne obsługa dokumentów
- Kontrola stanów magazynowych
- Tworzenie raportów wymaganych przy współpracy z klientem
- Szkolenia nowych pracowników
- Dotrzymywanie wszystkich przepisów dotyczących QA, Ochrony Środowiska, PPOŻ i BHP
Oczekiwania:
- Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
- Mile widziana znajomość programu SAP
- Dobra znajomość obsługi komputera
- Wykształcenia min. średnie
- Znajomość j. angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację
Oferujemy:
- Umowę o pracę od początku zatrudnienia bezpośrednio w firmie (3 miesięczny okres próbny, następnie umowa na czas nieokreślony)
- Atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od kwalifikacji oraz doświadczenia
- Do wynagrodzenia podstawowego, przejrzysty i realny do osiągnięcia system premiowy
- Pracę od poniedziałku do piątku w systemie 2 zmianowym.
- Prywatną opiekę medyczną
- Jasno określoną możliwość rozwoju w strukturach firmy
Miejsce pracy: Natolin k. Grodziska Maz.
Numer referencyjny: PDOK/2017/GRM
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.