Numer oferty: StPr/24/1739
Prowadzenie i ewidencja dokumentacji kadrowej pracowników PSSE w Koszalinie.
Prowadzenie spraw z zakresu płac m. in.:
- sporządzanie list wynagrodzeń,
- sporządzanie wypłat zasiłków oraz kompletowanie i kontrola dokumentacji zasiłkowej,
- prowadzenie ewidencji wynagrodzeń, kart wynagrodzeń, kartotek zasiłkowych,
- sporządzanie umów - zleceń i o dzieło oraz list wypłat,
- prowadzenie akt osobowych oraz podteczek pracowników Stacji,
- prowadzenie rozliczeń z ZUS, w tym kompleksowa obsługa programów Płatnik,
- wydawanie zaświadczeń,
- potrącenia, rozliczenia i ewidencja podatku dochodowego od wynagrodzeń,
- sporządzanie deklaracji PIT - 4, PIT - 11,
- sporządzanie sprawozdań kadrowo-płacowych w tym GUS,
- sporządzanie danych do PFRON,
- sporządzanie dokumentacji dotyczącej okresów zatrudnienia i wynagrodzenia (RP - 7)
Realizowanie polityki kadrowej.
Sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem przez pracowników porządku i dyscypliny pracy.
Pełnienie funkcji inspektora ochrony danych osobowych.
Umiejętności i uprawnienia:
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania:
Miejsce pracy: Zwycięstwa 136, 75-613 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wymagane dokumenty: dodatkowe informacje:praca w godz. 7:25-15:00, umowa na czas określony do 31.12.2024 r. z możliwością przedłużenia CV
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
źródło oferty: CBOP
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.