• Kompleksowa obsługa i wsparcie klientów
• Przyjmowanie zgłoszeń reklamacyjnych
• Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientem
• Bieżąca obsługa klientów w zakresie dot. procesu sprzedaży produktów i usług oferowanych przez ABC ENERGIA
• Wspieranie handlowców w realizacji transakcji sprzedaży
• Wystawianie dokumentów handlowych i magazynowych w systemie finansowo-księgowym
• Obsługa administracyjna biura
• Raportowanie do przełożonego z realizacji powierzonych zadań
• Doświadczenie na podobnym stanowisku
• Komunikatywność, łatwość nawiązywania i utrzymywania kontaktów
• Dobra znajomość obsługi urządzeń biurowych i pakietu MS Office
• Odporność na stres
• Umiejętność pracy w zespole
• Wysoka kultura osobista
• Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
• Dobra organizacja pracy
ABC ENERGIA Sp. z o.o. <br/>Już od 2009 roku działamy w branży energii ... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.