Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach, outsourcingu i doradztwie personalnym. Jesteśmy częścią Trenkwalder Group AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając kandydatów oraz firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Pracownik biurowy/Doradca handlowy
Miejsce pracy: SzczecinObowiązki:
Wymagania:
Oferujemy:
- realizacja wyznaczonych celów zgodnie z polityką handlową firmy,
- sprzedaż telefoniczna,
- pozyskiwanie nowych klientów oraz negocjowanie warunków handlowych,
- kontakt i opieka handlowa nad klientami,
- przygotowywanie ofert i umów handlowych,
- analiza rynku,
- wsparcie dla handlowca mobilnego.
Wymagania:
- swobodne prowadzenie rozmów telefonicznych (mile widziane doświadczenie w call center),
- dobra znajomość języka angielskiego - min. stopień komunikatywny (warunek konieczny),
- mile widziana znajomość branży TSL,
- automotywacja i duży entuzjazm do pracy,
- komunikatywność,
- dobra organizacja pracy i samodzielność w działaniu,
- umiejętność pracy w zespole,
- dobra znajomość pakietu MS Office (szczególnie Word i Excel).
Oferujemy:
- bardzo atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia,
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- pracę w firmie o uznanej marce na rynku,
- niezbędne narzędzia pracy (telefon, laptop),
- szeroki pakiet świadczeń dodatkowych.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.