HRO Personnel to dynamicznie rozwijający się dostawca usług w obszarze rekrutacji i zarządzania zasobami ludzkimi (numer wpisu do rejestru 6696). Świadczymy usługi w zakresie realizacji projektów z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi – w tym usługi rekrutacyjne na wszystkie szczeble zarządzania, pracy tymczasowej, outsourcingu kadrowo-płacowego oraz outsourcingu personelu. Aktualnie dla jednego z naszych Klientów poszukujemy osoby na stanowisko:
Pracownik Biura Obsługi z językiem niemieckim
Miejsce pracy: Warszawa/Mokotów
Obowiązki:
• Kompleksowa obsługa klientów oraz ich wsparcie techniczne zgodne ze standardami firmy;
• Bieżąca komunikacja drogą telefoniczną i mailową;
• Obsługa chatu;
• Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientem oraz tworzenie pozytywnego wizerunku firmy.
Wymagania:
• Wykształcenie min. średnie;
• Znajomość języka niemieckiego w stopniu pozwalającym na swobodną komunikację (B2);
• Umiejętność obsługi komputera;
• Umiejętność pracy w zespole oraz komunikatywność;
• Gotowość podjęcia pracy w systemie zmianowym.
Oferta:
• Wynagrodzenie składające się z podstawy i premii: 5000zł - 6400zł brutto/msc;
• Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w profesjonalnym zespole;
• Ciekawa ścieżka kariery w międzynarodowej organizacji;
• Jasno sprecyzowany zakres obowiązków;
• Możliwość awans