Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 19/01/2022.

Pracownik biura obsługi klienta (również z orzeczeniem)

Wypędy, mazowieckie

ManpowerGroup Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

  • Telefoniczna i e-mail"owa obsługa klientów wewnętrznych i zewnętrznych
  • Przygotowywanie dokumentacji do zgłoszenia celnego (po szkoleniu)
  • Wprowadzenie aktualnych danych do systemu
  • Raportowanie do przełożonego
  • Sporządzanie zestawień

  • Komunikatywną znajomość języka angielskiego
  • Doświadczenie w pracy w obsłudze klienta/ Call Center International
  • Umiejętności komunikacyjne/ interpersonalne
  • Dobrą umiejętność obsługi komputera i programów MS Office

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełny etat | z opcją przejścia na zatrudnienie bezpośrednio w struktury Klienta
  • Możliwość rozwoju i zdobycia doświadczenia zawodowego w międzynarodowej firmie z baraży TSL
  • Pakiet szkoleń oraz benefitów pozapłacowych

Prezentacja firmy

ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku... wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce poprzez sieć blisko 70 agencji rozmieszczonych na terenie całego kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi z obszaru HR dla firm i kandydatów, poprzez wachlarz swoich marek: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą oraz outplacement.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
17/12/2021
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Call Center / Telemarketing
do góry