Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 29/09/2021.

Pracownik Administracyjny z językiem angielskim/Rekruter

Katowice, śląskie

Smart-HR

Opis stanowiska pracy

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • Realizację zadań administracyjno-biurowych,
  • Wsparcie prowadzonych projektów rekrutacyjnych
  • Prowadzenie rekrutacji na stanowiska niższego szczebla po wcześniejszym przeszkoleniu,
  • Realizacje zadań z zakresu twardego HR (kadry),
  • Obsługa administracyjna biura, w tym zaopatrzenie, korespondencja,
  • Utrzymywanie stałego kontaktu z kandydatami, budowanie relacji współpracy,
  • Wykonywanie innych zadań związanych z obsługa biura lub rekrutacją pracowników.

 

Od kandydatów na to stanowisko oczekujemy:

  • Bardzo dobrej znajomości angielskiego – warunek konieczny (C1),
  • Umiejętności analitycznych, dokładności i uporządkowania,
  • Doświadczenia w obszarze rekrutacji, co będzie bardzo dużym atutem,
  • Komunikatywności i dyplomacji,
  • Kreatywności, odpowiedzialności za powierzone projekty, umiejętności współpracy z zespołem rekruterów, chęci do rozwoju zawodowego w kierunku Rekrutera.

 

Pracodawca oferuje:

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub innej w zależności od preferencji kandydata,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie i motywujące dodatki,
  • Smaczną kawę, herbaty i owoce,
  • Komfortowe miejsce pracy w dogodnej lokalizacji,
  • Szkolenia podnoszące kwalifikacje,
  • Możliwość realizacji wielu ciekawych projektów realizowanych dla prestiżowych klientów,
  • Pracę w zgranym zespole, w atmosferze wsparcia i współpracy.

 

Wymagania

W związku z intensywnym rozwojem do naszej firmy, poszukujemy osoby na stanowisko:

Prezentacja firmy

Skuteczna rekrutacja i selekcja pracowników, optymalizacja zatrudnienia, systemy... motywacyjne i precyzyjne zarządzanie kadrami to wyzwania, przed jakimi staje każda firma, która chce się rozwijać. Można im sprostać z sukcesem, lecz wymaga to wiedzy i doświadczenia, a często profesjonalnego wsparcia z zewnątrz. Dlatego powstał Smart-HR, firma specjalizująca się w doradztwie personalnym i skutecznym pozyskiwaniu najlepszych kandydatów do pracy.

Wierzymy, że największym skarbem organizacji są doskonale dobrani i zmotywowani ludzie.

Zespół Smart-HR tworzą ludzie z pasją i doświadczeniem w dziedzinie rekrutacji, szkoleń, zarządzania zasobami ludzkimi i doradztwa HR. Działamy na rzecz firm produkcyjnych i usługowych, m.in. z branży: IT, nieruchomości, edukacji, gastronomii, hotelarstwa i innych. Łącznie zrealizowaliśmy ponad 200 projektów z zakresu rekrutacji, optymalizacji zatrudnienia oraz zarządzania rozwojem zawodowym i ścieżkami karier pracowników. Ich efektem jest lepsze wykorzystanie zdolności i możliwości zatrudnionych ludzi i poprawa funkcjonowania przedsiębiorstw.

Przez ostatnie cztery lata blisko współpracowaliśmy z międzynarodową firmą świadczącą usługi związane z zatrudnieniem, pomocą społeczną oraz szkoleniami i doradztwem, na bieżąco monitorując zmieniający się dynamicznie rynek pracy. Utrzymujemy kontakt z pracodawcami i pracownikami, dzięki czemu doskonale znamy i rozumiemy procesy zachodzące w dziedzinie zatrudnienia.

Naszym celem jest usprawnienie funkcjonowania przedsiębiorstwa, dzięki wsparciu zarządzania personelem.

Smart-HR realizuje zlecenia z zakresu:
•Rekrutacji i selekcji pracowników
•Doradztwa HR w zakresie zarządzania personelem (motywacja, systemy wynagradzania)
•Szkoleń: menedżerskich, sprzedażowych, rozwijających kompetencje społeczne
•Doradztwa w zakresie Prawa Pracy
•Kadr, Płac, BHP
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
24/09/2021
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Administracja / Sekretariat , Praca Administracja biurowa , Praca HR / Kadry / Rekrutacja
do góry