W związku z intensywnym rozwojem do naszej firmy, poszukujemy osoby na stanowisko:
Pracownik Administracyjny z językiem angielskim/Rekruter
Miejsce pracy: KatowiceOsoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- Realizację zadań administracyjno-biurowych,
- Wsparcie prowadzonych projektów rekrutacyjnych
- Prowadzenie rekrutacji na stanowiska niższego szczebla po wcześniejszym przeszkoleniu,
- Realizacje zadań z zakresu twardego HR (kadry),
- Obsługa administracyjna biura, w tym zaopatrzenie, korespondencja,
- Utrzymywanie stałego kontaktu z kandydatami, budowanie relacji współpracy,
- Wykonywanie innych zadań związanych z obsługa biura lub rekrutacją pracowników.
Od kandydatów na to stanowisko oczekujemy:
- Bardzo dobrej znajomości angielskiego – warunek konieczny (C1),
- Umiejętności analitycznych, dokładności i uporządkowania,
- Doświadczenia w obszarze rekrutacji, co będzie bardzo dużym atutem,
- Komunikatywności i dyplomacji,
- Kreatywności, odpowiedzialności za powierzone projekty, umiejętności współpracy z zespołem rekruterów, chęci do rozwoju zawodowego w kierunku Rekrutera.
Pracodawca oferuje:
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub innej w zależności od preferencji kandydata,
- Atrakcyjne wynagrodzenie i motywujące dodatki,
- Smaczną kawę, herbaty i owoce,
- Komfortowe miejsce pracy w dogodnej lokalizacji,
- Szkolenia podnoszące kwalifikacje,
- Możliwość realizacji wielu ciekawych projektów realizowanych dla prestiżowych klientów,
- Pracę w zgranym zespole, w atmosferze wsparcia i współpracy.