#

Pracownik Administracyjny z j. Niemieckim

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Wrocław, dolnośląskie

Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

Pracownik Administracyjny z j. Niemieckim

Miejsce pracy: Wrocław
5-1-70849-3

Poszukujemy Administratora HR do wsparcia naszego Klienta. Będziesz pierwszym punktem kontaktowym w przypadku zapytań związanych z HR od pracowników i partnerów zewnętrznych.

 Pracownik Administracyjny z j. Niemieckim  

Lokalizacja: Łódź

Kluczowe Obowiązki:
- Zarządzanie danymi osobowymi i dokumentacją
.
- Walidacja i przetwarzanie wniosków o świadczenia.
- Współpraca z Payroll and Benefit Provide.
- Dostarczanie danych wejściowych do listy płac
.
- Zarządzanie danymi i systemami pracowników.

Wymagania:
- Znasz język angielski i niemiecki na poziomie co najmniej C1.
- Masz dobre umiejętności MS Excel i Word.
- Masz dobre umiejętności komunikacyjne i analityczne.
- Potrafisz przewidywać potrzeby klientów i proaktywnie rozwiązywać problemy.

Doświadczenie w dziale korporacyjnym /obsługi klienta/ HRO będą dużym atutem!

Korzyści:
- Pakiet benefitów takich jak m.in. karta Multisport, kafeteria MyBenefit.
- Prywatna opieka medyczna oraz ubezpieczenie na życie.
- Praca z nowoczesnego biura w Łódzi w godzinach biznesowych.
-
Brak okresu próbnego.
-
Kariera w międzynarodowej firmie.

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi