Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Grupa Work Service działa od 1999 roku i jest największą agencją zatrudnienia w Polsce.
Oferujemy pracę tymczasową, stałą i za granicą. Każdego roku dzięki nam zatrudnienie znajduje blisko 300 tysięcy osób. Już ponad 3000 pracodawców wybrało Work Service na swojego partnera w biznesie, dlatego jesteśmy w stanie znaleźć dla Ciebie najbardziej odpowiednie miejsce pracy u sprawdzonych pracodawców.
Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Naszym Klientem jest firma, która zdobyła prestiżowe wyróżnienie Global Top Employer 2017
Pracownik administracji z j. angielskim
Obowiązki:
- Administracja PMO - tworzenie i utrzymywanie bazy danych projektów oraz monitorowanie aktualizacji statusu (narzędzia: Share-point, Trello, MS Office)
- Budowanie bazy danych
- Prace organizacyjne (hotele, loty, wizy, ubezpieczenia)
- Organizacja imprez (rezerwacje, catering, dokumentacja)
- Prace administracyjno-biurowe (archiwizowanie dokumentacji, obsługa korespondencji)
Oczekiwania:
- Wykształcenie wyższe lub IV - V rok studiów
- Wiedza i doświadczenie w korzystaniu z różnych narzędzi Microsoft Office, technologii cyfrowych i kanałów komunikacji
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w piśmie i komunikacji werbalnej (B2 / C1)
- Wielozadaniowość, elastyczność, bardzo dobre umiejętności organizacyjne
Możliwości nauki i praktyki:
- Doświadczenie w szybko rozwijającej się wielonarodowej firmie
- Praca w międzynarodowym środowisku w globalnym zespole
- Zarządzanie projektem
- Narzędzia (Excel, PowerPoint, Share-point, Jam, Trello, OneNote, Word, inne)
- Możliwość zdobycia cennego doświadczenia, ciągłego podnoszenia kwalifikacji i umiejętności językowych
- Atrakcyjny pakiet benefitów (opieka medyczna Luxmed, dofinasowanie do posiłków)
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?