Opis stanowiska pracy
Praca zdalna z j. niemieckim
Polska
NR REF.: 1174872
Specialista ds. obsługi klienta z j. niemieckim oraz j. angielskim- 100% zdalnie
W Wayfair dbamy o naszych klientów! Nasz wielokrotnie nagradzany Zespół Obsługi Klienta łączy technologię i ludzką empatię, aby budować zaufanie i lojalność klientów. Jesteśmy pasjonatami naszych klientów i pracujemy nad tym, aby zachwycić ich przy każdej interakcji z firmą Wayfair.
Obowiązki:
- Będziesz rozwiązywać problemy i rozwiązywać zapytania dotyczące obsługi klienta, budując jednocześnie relację z klientem
- Zapewnić obsługę klientów szukających pomocy w kwestiach po zamówieniu, takich jak zwroty, wymiany, refundacje, status dostawy, zapytania o zaległe zamówienia i wszelkie inne kwestie, które mogą pojawić się w procesie realizacji zamówienia.
- Będziesz wykazywać się umiejętnościami zarządzania konfliktami i zachowywać profesjonalne opanowanie
Wymagania:
- Silne umiejętności rozwiązywania problemów i zdolność do analitycznego myślenia podczas pracy w szybkim tempie
- Płynny język angielski oraz umiejętności języka niemieckiego min. B2
- Doskonałej komunikacji i umiejętności budowania relacji
- Pewności siebie, aby zarządzać i pracować niezależnie w szybkim tempie, stale zmieniającym się środowisku
- Umiejętność poruszania się po technologii, biegłość w biznesie opartym na technologii
- Ethernetowego połączenia internetowego
- Miejsce pracy, które jest wolne od hałasu lub rozproszenia uwagi (Wayfair zapewnia cały niezbędny sprzęt komputerowy)
Oferujemy:
- Wynagrodzenie podstawowe + dodatek do pracy zdalnej + bonusy miesięczne
- 100% pracę zdalną oraz zdalny proces rekrutacyjny
- Sprzęt potrzebny do pracy od firmy
- Benefity takie jak Multisport, Prywatna opieka medyczna, dofinansowania do rozwoju
- Dodatkowy dzień wolny na wolontariat
- Możliwości rozwoju wewnątrz firmy Wayfair
Zainteresowany/a? Aplikuj już dziś!
Prezentacja firmy
Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieram...
Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieramy profesjonalistów oraz organizacje w ich dążeniu do sukcesu. Teraz i w przyszłości.
Świadczymy usługi rekrutacyjne w sektorach prywatnym i publicznym, realizując projekty do pracy stałej, tymczasowej oraz na kontrakt. W portfolio naszych usług są również doradztwo HR (m.in. Assessment Centre, raporty płacowe), Outplacement, Executive Search, Recruitment Process Outsourcing oraz Managed Service Programme.
Na przestrzeni ponad 50 lat przeszliśmy daleką drogę. Zaczęliśmy naszą działalność w małym biurze w Londynie. Teraz jesteśmy globalną organizacją, która specjalizuje się w łączeniu utalentowanych ekspertów z najlepszymi ofertami pracy w ponad 20 branżach na całym świecie.
Pierwsze biuro w Polsce otworzyliśmy w roku 2003. Od tego czasu umocniliśmy naszą pozycję na polskim rynku, stając się liderem w rekrutacji specjalistycznej. Obecnie w Hays Poland zatrudnionych jest 400 osób w biurach w Warszawie, Katowicach, Wrocławiu, Krakowie, Trójmieście oraz Poznaniu.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 23/06/2023
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Policealne
- Branża / kategoria:
- Praca Doradztwo / Konsulting, Praca Obsługa klienta