Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 16/09/2019.

Praca z językiem francuskim

Kraków, małopolskie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Praca z językiem francuskim
Kraków
NR REF.: 1126331


Dla naszego klienta, jednej z międzynarodowych firm z siedzibą w Krakowie, poszukujemy osoby ze znajomością języka francuskiego (B2 / C1) oraz języka angielskiego (B2 / C1) na stanowisko Customer Service gotowej do podjęcia współpracy na okres 12 miesięcy.

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za kontakt z zewnętrznymi dostawcami w celu informowania ich o korzyściach płynących z korzystania z nowej platformy stworzonej przez firmę, przesyłanie szkoleń on-line oraz innych materiałów na temat oprogramowania jak również za badanie ewentualnych argumentów za i przeciw odnośnie jego obsługi .

Idealny kandydat oprócz znajomości wyżej wymienionych języków powinien posiadać wcześniejsze doświadczenie zawodowe z obszaru obsługi klienta. Ponadto, poszukujemy osoby energicznej, komunikatywnej, zaangażowanej w wykonywane obowiązki, która lubi pracę z ludźmi i nie boi się nowych wyzwań.

Oferujemy możliwość zdobycia cennego doświadczenia w międzynarodowej korporacji i pracę w dynamicznej, przyjaznej atmosferze.


Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
26/08/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta , Praca Call Center / Telemarketing , Praca Doradztwo / Konsulting
do góry