Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 02/04/2020.

Praca z językiem francuskim i angielskim w międzynarodowej korporacji!

Kraków, małopolskie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Praca z językiem francuskim i angielskim w międzynarodowej korporacji!
Kraków
NR REF.: 1130223

Dla globalnej firmy z branży logistyki i transportu poszukujemy osób na stanowisko Agenta do spraw Celnych z językiem angielskim.

Podstawowe obowiązki:
- przygotowywanie dokumentów celnych na podstawie dokumentów dołączonych do przesyłek
-weryfikacja poprawności danych zawartych w dokumentacji celnej
-kontakt z klientami w celu zapewnienia wszystkich niezbędnych/ brakujących informacji

Wymagania:

- biegły język angielski zarówno w mowie jak i piśmie (poziom minimum B2)
- dobrze rozwinięte umiejętności interpersonalne
- skrupulatność
-umiejętność pracy w zespole

Firma oferuje:

- możliwości rozwoju
- bogaty pakiet szkoleń
-dofinansowanie do rozwoju osobistego i zawodowego
- stabilne zatrudnienie w oparciu umowy o pracę
-interesujący pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, vouchery lunchowe, okazjonalne karty upominkowe)

Dni i godziny pracy:
Wtorek - Sobota (7.00-15.30)
Lokalizacja:Wadowicka 3A, Kraków

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
27/02/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta , Praca Call Center / Telemarketing , Praca Doradztwo / Konsulting
do góry