Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 21/09/2020.

Praca w obszarze HR!

Kraków, małopolskie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Praca w obszarze HR!
Kraków
NR REF.: 1130934

Dla Naszego Klienta, Lidera międzynarodowego rynku przewozów i przesyłek, poszukujemy osoby na stanowisko HR Specialist, jako wsparcie zespołu kadr. Osoba na tym stanowisku będzie częścią wewnętrznego zespołu zapewniającego kompleksową obsługę administracyjną działu HR firmy (zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę).

Obowiązki:
  • Kompleksowa opieka HR nad pracownikami firmy - biegłość w obszarze zagadnień takich jak nawiązywanie i rozwiązywanie umów pracowniczych, naliczania urlopów, tematyki prawa pracy oraz cyklu pracowniczego
  • Przygotowywanie analiz dokumentów oraz raportów
  • Wspieranie zespołu HR oraz polityki pracowniczej firmy (np. przy onboardingu)
  • Prowadzenie teczek pracowników, procesowanie dokumentacji, odpowiadanie na pytania pracowników w obszarze działalności kadr

Wymagania:
  • Minimum 4,5 roku doświadczenia na podobnym stanowisku
  • Bardzo dobra znajomość polskiego prawa pracy
  • Skrupulatność i dokładność wykonywanych zadań
  • Język angielski na poziomie C1

Firma oferuje:
  • Możliwość rozwoju w wymagającej i dynamicznej organizacji
  • Uczestnictwo w nowych, interesujących projektach związanych z ulepszeniami procesów
  • Atrakcyjne wynagrodzenie oraz pakiet benefitów (m.in. karta multisport, opieka medyczna, bony na posiłki, fundusz na rozwój zawodowy)
  • Pracę w międzynarodowym, renomowanym środowisku

Lokalizacja: Wadowicka 3A, Kraków Dni i godziny pracy: poniedziałek-piątek, godz. 9.00-17.30 (wliczona półgodzinna przerwa obiadowa)

Kandydatów zainteresowanych stanowiskiem prosimy o przesłanie swojego CV poprzez link aplikacyjny znajdujący się poniżej.

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
23/03/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca HR / Kadry / Rekrutacja , Praca Reklama / Komunikacja , Praca Doradztwo / Konsulting
do góry