Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 27/05/2020.

Praca w HR dla osób z językiem angielskim!

Kraków, małopolskie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Praca w HR dla osób z językiem angielskim!
Kraków
NR REF.: 1089033


Twoja następna firma
Dla naszego Klienta, międzynarodowego centrum usług wspólnych, zlokalizowanego w centrum Krakowa poszukujemy obecnie osób chcących rozwijać w obszarze HR/rekrutacji.


Twoje następne stanowisko
Osoba na stanowisku Młodszego specjalisty ds. onboardingu oraz przedłużania umów będzie odpowiedzialna za zapewnianie wsparcia dla nowych i dotychczasowych pracowników firmy i kontraktorów. Będzie kontrolowała i zarządzała umowami, budując solidne relacje z Klientami, dla których będzie stanowił pierwszy punkt kontaktu w zakresie zapytań. Pracownik będzie również odpowiedzialny za dokumentację i ustalanie daty rozpoczęcia pracy – w porozumieniu z managerami zatrudniającymi.


Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces?
Poszukujemy kandydatów z wykształceniem wyższym oraz bardzo dobrą znajomością języka angielskiego (poziom C1). Mile widziane wcześniejsze doświadczenie w HR (staże, praktyki). Poszukujemy osób komunikatywnych, zorientowanych na szczegóły i wielozadaniowych.


Co zyskujesz?
Nasz klient oferuje stabilne zatrudnienie z pakietem dodatkowych benefitów pozapłacowych.


Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
23/05/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca HR / Kadry / Rekrutacja , Praca Reklama / Komunikacja , Praca Doradztwo / Konsulting
do góry