Opis stanowiska pracy
Praca w dziale AP, AR lub GL z językiem niemieckim!
Kraków
NR REF.: 1161929
Obecnie prowadzimy proces rekrutacyjny dla jednego z naszych klientów, będącego wiodącym globalnym dostawcą luksusowych samochodów osobowych i premium vanów z Niemiec. Nasz klient buduje swoje Shared Service Center w Krakowie, poszukujemy osób chętnych do zdobycia praktycznej wiedzy w obszarze księgowości.
Czym będziesz się zajmować?
To zależy głównie od Ciebie! Nauczymy Cię wszystkiego, co będzie Ci potrzebne, żeby efektywnie rozpocząć swoją karierę w księgowości. Wybierz interesujący Cię obszar
(Accounts Payable, Accounts Receivable, General Ledger), a my wdrożymy Cię w jego funkcjonowanie. Poznasz, z czym na codzień mają do czynienia poszczególni księgowi i wdrożysz się swoje przyszłe obowiązki.
Czego wymagamy?
Przede wszystkim Twoich chęci – my podzielimy się z Tobą naszym doświadczeniem zbieranym przez lata, natomiast w zamian oczekujemy Twojego zaangażowania i chęci do nauki. Do naszych codziennych obowiązków w każdym dziale należy współpraca z innymi oddziałami bądź klientami z Francji. Wobec tego poszukujemy osób, które posługują się
językiem niemieckim na poziomie min. B2 oraz językiem angielskim (min. B2), który jest naszym językiem korporacyjnym. Oczekujemy też ukończonego przynajmniej pierwszego stopnia studiów w obszarze ekonomii, finansów czy rachunkowości – łatwiej przyswoisz nowe informacje, bazując na już posiadanej wiedzy ze studiów
Co możemy Ci zaoferować?- Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie na podstawie umowy o pracę.
- Atrakcyjne wynagrodzenie i pakiet benefitów.
- Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji.
- Przyjazną atmosferę pracy w zgranym zespole.
- Praca hybrydowa: 3 dni w biurze (wtorek, środa, czwartek) i 2 dni zdalnie.
- Elastyczne godziny rozpoczynania pracy po okresie wdrożenia w przedziale od 6:00 do 10:00.
- Po okresie próbnym możliwość przedłużenia umowy na czas nieokreślony.
- Poszukujemy osób na różnym poziomie doświadczenia, od juniora do seniora.
- Klient pracuje w systemie SAP.
Jeśli ta oferta Cię zainteresowała, prześlij nam swoje CV!
Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia zarejestrowaną w rejestrze prowadzonym przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 361.
Prezentacja firmy
Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieram...
Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieramy profesjonalistów oraz organizacje w ich dążeniu do sukcesu. Teraz i w przyszłości.
Świadczymy usługi rekrutacyjne w sektorach prywatnym i publicznym, realizując projekty do pracy stałej, tymczasowej oraz na kontrakt. W portfolio naszych usług są również doradztwo HR (m.in. Assessment Centre, raporty płacowe), Outplacement, Executive Search, Recruitment Process Outsourcing oraz Managed Service Programme.
Na przestrzeni ponad 50 lat przeszliśmy daleką drogę. Zaczęliśmy naszą działalność w małym biurze w Londynie. Teraz jesteśmy globalną organizacją, która specjalizuje się w łączeniu utalentowanych ekspertów z najlepszymi ofertami pracy w ponad 20 branżach na całym świecie.
Pierwsze biuro w Polsce otworzyliśmy w roku 2003. Od tego czasu umocniliśmy naszą pozycję na polskim rynku, stając się liderem w rekrutacji specjalistycznej. Obecnie w Hays Poland zatrudnionych jest 400 osób w biurach w Warszawie, Katowicach, Wrocławiu, Krakowie, Trójmieście oraz Poznaniu.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 26/04/2025
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Policealne
- Branża / kategoria:
- Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa