Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 23/02/2020.

Opis stanowiska pracy

Praca na recepcji
Kraków
NR REF.: 1133946

Dla naszego klienta międzynarodowej, rozpoznawalnej na rynku korporacji, poszukujemy osób na stanowisko recepcjonisty / recepcjonistki.

Do Twoich obowiązków będzie należało witanie gości, pomoc w organizowaniu spotkań, szkoleń oraz konferencji, organizowanie cateringu na spotkania, prowadzenie rezerwacji i kalendarza sal konferencyjnych a także wsparcie zadań recepcji.

Od kandydatów wymagamy znajomości języka angielskiego B2/C1, otwartości i komunikatywność a także chęci do pracy na zastępstwo. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku.

Oferujemy elastyczny grafik i lokalizacje, przeszkolenie i wprowadzenie do pracy, codzienny kontakt z językiem angielskim a także możliwość zdobycia doświadczenia w międzynarodowym środowisku.

Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
21/02/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta , Praca Call Center / Telemarketing , Praca Doradztwo / Konsulting
do góry