Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 21/01/2022.

Praca dla tłumacza

Kraków, małopolskie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Praca dla tłumacza
Kraków
NR REF.: 1152515

Jesteśmy jedną z największych globalnych korporacji specjalizujących się w przekładach tekstów popularnonaukowych oraz komercyjnych. Obecnie poszukujemy osoby wyróżniającej się swoją wielozadaniowścią do wsparcia naszego Krakowskiego teamu. Szukamy osoby na stanowisko koordynatora tłumaczeń z językiem niemieckim. 

Co należałoby do twoich zadań na tym stanowisku.

Jako koordynator nadzorowałbyś projekty tłumaczeniowe przygotowywane przez tłumaczy dla globalnych klientów firmy. Byłbyś odpowiedzialny za współpracę z tłumaczami oraz klientami głównie niemickojęzycznymi. Praca polegałaby na angażowniu określonego tłumacza z naszej bazy do konkretnego projektu tłumaczeniowego oraz nadzorowanie jakości oraz terminowości owych tłumaczeń.

Jakich kwalifikacji poszukujemy:

  • Płynności w języku niemieckim
  • Komunikatywności w języku angielskim
  • Wielozadaniowości oraz dobrej organizacji pracy i środowiska.
  • Mile widziane doświadczenie w tłumaczeniach lub korepetycjach, lekcjach

Co możemy ci zaoferować 

  • 100 % dofinansowania do kursów językowych 
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Kartę mulitsport
  • Bony kafeteryjne 
  • Vouchery do kina 
  • Pracę w dynamicznym międzynarodowym środowisku
  • Stabilizację oraz pewność zatrudnienia
 
Jeżeli oferta jest dla Ciebie atrakcyjna 
Śmiało aplikuj !

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
15/12/2021
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Administracja / Sekretariat , Praca Administracja biurowa , Praca Biuro / Dokumentacja
do góry