Opis stanowiska pracy
Praca dla osób posługujących się językiem niemieckim/ francuskim
Kraków
NR REF.: 1172260
Satysfakcja, rozwój, doskonalenie, zaangażowanie, poszerzanie horyzontów, umiejętności, atmosfera, benefity, to kilka słów, które opisują Twoją przyszłą pracę!
Międzynarodowe, globalnie znane przedsiębiorstwo, którego oddział zlokalizowany jest w Krakowie szuka komunikatywnej osoby, która chciałaby doskonalić swoje umiejętności w kontakcie z klientem!
Umiejętności, które wykorzystasz na tym stanowisku to między innymi znajomość języka angielskiego i francuskiego/niemieckiego (min.B2), swobodna komunikacja z klientem, analityczne myślenie oraz znajomość pakietu MS Office. Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w obszarze finansowym oraz znajomość programu SAP.
Zadania, z którymi spotkasz się na tym stanowisku to telefoniczne i mailowe wsparcie klienta zagranicznego, wprowadzanie danych do systemu, tworzenie raportów, weryfikacja dokumentacji, wymiana komunikatów w obrębie zespołu i innych działów firmy.
Czego nie zabraknie? Współpracy z profesjonalistami, którzy chętnie dzielą się swoim „know-how”. Szkoleń wdrażające, dzięki którym poznasz specyfikę i charakter pracy.
Dodatkowo- praca hybrydowa, konkurencyjne wynagrodzenie, które docenia Twoje zaangażowanie oraz pakiet benefitów (m.in. multisport, prywatna opieka medyczna, dofinansowanie do kursów językowych i inne), aby zachować work-life balance.
Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia zarejestrowaną w rejestrze prowadzonym przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 361.
Prezentacja firmy
Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieram...
Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieramy profesjonalistów oraz organizacje w ich dążeniu do sukcesu. Teraz i w przyszłości.
Świadczymy usługi rekrutacyjne w sektorach prywatnym i publicznym, realizując projekty do pracy stałej, tymczasowej oraz na kontrakt. W portfolio naszych usług są również doradztwo HR (m.in. Assessment Centre, raporty płacowe), Outplacement, Executive Search, Recruitment Process Outsourcing oraz Managed Service Programme.
Na przestrzeni ponad 50 lat przeszliśmy daleką drogę. Zaczęliśmy naszą działalność w małym biurze w Londynie. Teraz jesteśmy globalną organizacją, która specjalizuje się w łączeniu utalentowanych ekspertów z najlepszymi ofertami pracy w ponad 20 branżach na całym świecie.
Pierwsze biuro w Polsce otworzyliśmy w roku 2003. Od tego czasu umocniliśmy naszą pozycję na polskim rynku, stając się liderem w rekrutacji specjalistycznej. Obecnie w Hays Poland zatrudnionych jest 400 osób w biurach w Warszawie, Katowicach, Wrocławiu, Krakowie, Trójmieście oraz Poznaniu.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 06/02/2024
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Policealne
- Branża / kategoria:
- Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi