Adecco Poland Sp. z o.o.

Pomoc w Dziale HR

Miejsce pracy: Kraków
Adecco Poland Sp. z o.o.
Kim jesteśmy?
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Dlaczego warto u nas pracować?
Ważna jest dla Ciebie pasjonująca i rozwijająca praca? Jednocześnie cenisz bezpieczeństwo, zasady fair play i dobrą atmosferę? My też tak mamy, dlatego pracujemy w Adecco! Też chcesz? Dołącz do naszego zespołu!

Obowiązki:

  • Archiwizacja dokumentów,
  • Zakładanie kont w systemie MyBenefit,
  • Przygotowywanie pakietów startowych dla nowych pracowników,
  • Pomoc przy administracji z odzieżą roboczą,
  • Sprawdzanie akt osobowych wszystkich pracowników.

 

Wymagania:

  • Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
  • Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów,
  • Dyspozycyjność do pracy od poniedziałku do piątku po 4-5h/ dziennie,
  • Umiejętność pracy w zespole,
  • Samodzielność i dobra organizacja pracy.

Oferujemy:

  • Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie,
  • Pracę po 4-5h dziennie przez 2 miesiące (lipiec/sierpień),
  • Możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego.


Oferta dotyczy pracy tymczasowej.



Numer referencyjny: PHR/06/2017/KRK
ZAINTERESOWAŁA CIĘ NASZA OFERTA? APLIKUJ DO NAS!
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk - Aplikuj, znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Adecco Poland Sp. z o.o.
Adecco Poland Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi