Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 18/12/2017.

Pomoc w Dziale HR

Kraków, małopolskie

Adecco Poland Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

Obowiązki:

  • Archiwizacja dokumentów,
  • Zakładanie kont w systemie MyBenefit,
  • Przygotowywanie pakietów startowych dla nowych pracowników,
  • Pomoc przy administracji z odzieżą roboczą,
  • Sprawdzanie akt osobowych wszystkich pracowników.

 

Wymagania:

  • Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
  • Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów,
  • Dyspozycyjność do pracy od poniedziałku do piątku po 4-5h/ dziennie,
  • Umiejętność pracy w zespole,
  • Samodzielność i dobra organizacja pracy.

Oferujemy:

  • Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie,
  • Pracę po 4-5h dziennie przez 2 miesiące (lipiec/sierpień),
  • Możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego.


Oferta dotyczy pracy tymczasowej.



Numer referencyjny: PHR/06/2017/KRK

Prezentacja firmy

Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego... lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2015 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 60 000 osób.
Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
21/10/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Umowa zlecenia
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Human Resources
do góry