Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 13/08/2020.

PODINSPEKTOR DS. OBSŁUGI FINANSOWO - KSIĘGOWEJ

Lublin, lubelskie

CENTRUM INTERWENCJI KRYZYSOWEJ W LUBLINIE

Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/19/3607


Obowiązki:

1. Prowadzenie ewidencji księgowej zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami.
2. Bieżąca analiza wydatków i zaangażowania z planami finansowymi.
3. Bieżąca analiza dochodów z tytułu odpłatności za pobyt w Ośrodku Wczesnej Interwencji dla Osób z Problemem Alkoholowym i ich Rodzin.
4. Wystawianie tytułów wykonawczych stosowanych w egzekucji należności pieniężnych.
5. Analizowanie i zatwierdzanie pod względem formalno-rachunkowym dowodów księgowych.
6. Sporządzanie sprawozdań finansowych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Finansów w sprawie sprawozdawczości budżetowej.

INFORMACJE O OFERCIE ZNAJDUJĄ SIE NA STRONIE INTERNETOWEJ www.cik.lublin.eu



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Umiejętności i uprawnienia:

  • Sumienność

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne

Zawód:

  • Księgowy (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 6)

Pozostałe wymagania:

  • wykształcenie - wyższe o kierunku ekonomia, finanse i rachunkowość, administracja lub inny kierunek pod warunkiem posiadania studiów podopiecznych z zakresu finansów i rachunkowości lub ukończenie kursu dla kandydatów na księgowego potwierdzonego certyfikatem umiejętności, samodzielność i dobra organizacja pracy, odpowiedzialność


Miejsce pracy: PROBOSTWO 6A, 20-089 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Staż pracy: lata: 0, miesiące: 6

Wymagane dokumenty: CV

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
02/12/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
2
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Finanse , Praca Ubezpieczenia
do góry