Opis stanowiska pracy
PMO Manager
Polska
NR REF.: 1186236
For our Client we are looking for experienced Value Enablement Office Governance Manager (PMO Manager).
- Location: 100% remote work (you must be located in Poland, possible travels to Cracow 1x/month)
- Form of cooperation: B2B contract via Hays
- Rate: 150-190 pln/h net + vat (depends on experience, negotiable)
Requirements:
- Minimum 7 years of experience as manager (PMO) in big, international projects
- Good understanding of Project management methodologies – waterfall and agile
- English – minimum C1 level
- Experience in running PMO type of processes across a large group of Project managers
- Good understanding of PowerBI capabilities
- Tech savvy
- Bachelor39s degree in Business, Administration, or a related field.
- A Project Management Professional (PMP) Certification may be advantageous.
- Good written and verbal communication skills.
- Strong attention to details and technicalities.
- Excellent organizational and technical skills.
- Good interpersonal and multi-tasking skills.
Responsibilities:
- Oversee some key processes within the Value Enablement office: project approval gates, project baselining, go-live readiness
- Work with the Project Managers on quality reporting on the project progress (via PPO tool)
- Ensure relevant data flows to PowerBi dashboards
- Work with the PowerBi developers on system changes and alignment to reporting tool
- Create materials for trainings on Value Enablement Office governance & processes
- Conduct the trainings where possible
- Serve as an Subject Matter expert on portfolio management tool used for reporting (PPO)
- Building & maintaining a knowledge hub for Project Managers
- Create and run audits of the Reporting tool, execute on the findings
- Conduct regular reviews of projects with project managers where data in the system requires cleaning
We offer:
- Possibility of remote work
- Working in big-scale, international project
- Multisport card and Private Healthcare
Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia zarejestrowaną w rejestrze prowadzonym przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 361.
Prezentacja firmy
HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodow...
HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodowej grupy HAYS plc, notowanej na giełdzie w Londynie i największej na świecie firmy zajmującej się rekrutacją specjalistyczną.
Hays działa na rynku rekrutacyjnym od ponad 50 lat, posiada ponad 250 biur, w których łącznie pracuje ponad 10 tysięcy ekspertów w 20 specjalizacjach.
W 2003 roku otworzyliśmy pierwsze biuro w Polsce. Od tego czasu umocniliśmy naszą pozycję na polskim rynku, stając się niekwestionowanym liderem w rekrutacji specjalistycznej. Obecnie w Hays Poland zatrudnionych jest ponad 200 osób w biurach w Warszawie, Katowicach, Wrocławiu, Krakowie, Trójmieście oraz Poznaniu.
Cechą wyróżniającą HAYS jest unikalny system rekrutacji wysokiej klasy specjalistów w oparciu o podział na dywizje:
HAYS Accountancy & Finance
HAYS Construction & Property
HAYS IT & Telecom
HAYS Manufacturing
HAYS Pharma & Healthcare
HAYS Sales & Marketing
HAYS Executive
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 11/06/2024
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Policealne
- Branża / kategoria:
- Praca IT - Project Management, Praca IT - Programowanie / Analizy, Praca IT - ERP