Opis stanowiska pracy
Plant Financial Controller
Radom
NR REF.: 1180258
Dla mojego Klienta, międzynarodowej firmy produkcyjnej, będącej liderem w swoim sektorze, poszukujemy osoby na stanowisko Plant Financial Controller/ Controlling Coordinator.
Lokalizacja: Radom
Plant Financial Controller/ Controlling Manager
Zakres odpowiedzialności:
- Analiza wyników przedsiębiorstwa wg zasad rachunkowości zarządczej
- Controlling kosztów produkcji, kosztów stałych i realizacji inwestycji
- Raportowanie wyników do centrali przy ścisłej współpracy z Dyrektorem Finansowym
- Budżetowanie oraz kontrola realizacji budżetów
- Współpraca z działem produkcji, inwestycji, logistyki, planowania i innymi działaniami wspierającymi
- Uczestnictwo w sporządzaniu miesięcznych pakietów raportowych dla grupy (zarządczy rachunek zysków i strat, bilans, cash-flow)
- Analiza odchyleń, kompletności oraz spójności danych w raportach miesięcznych
- Analiza rentowności według produktów
- Monitorowanie i analiza kluczowych wskaźników ekonomicznych oraz adresowanie ewentualnych ryzyk
- Współpraca z pozostałymi działami w organizacji w celu analizy i poprawy wskaźników
- Uczestnictwo w tworzeniu planów, modeli finansowych, budżetów oraz prognoz wyników
- Inicjowanie i wdrażanie pomysłów na optymalizację procesów i automatyzację raportowania
Oczekiwania:
- Wyższe wykształcenie ekonomiczne lub pokrewne
- Minimum 5 lat doświadczenia na podobnym stanowisku
- Umiejętność sporządzania kalkulacji i analiz finansowych
- Samodzielność, odpowiedzialność i rzetelność w pracy
- Umiejętność pracy pod presją czasu
- Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne
- Umiejętność współpracy z zespołem
- Samodzielność w rozwiązywaniu problemów
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. poziom B2)
- Bardzo dobra znajomość narzędzi Microsoft Office (Excel, PowerPoint, Word)
- Znajomość systemów ERP (np. QAD, SAP) będzie dodatkowym atutem
Jest to idealna rola dla osoby poszukującej dalszego i stabilnego rozwoju w ciekawej, dynamicznej organizacji, będącej liderem w swoim sektorze, działającej w oparciu o bardzo wysokie standardy.
Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia zarejestrowaną w rejestrze prowadzonym przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 361.
Hays Poland sp. z o.o. is an employment agency registered in a registry kept by Marshal of the Mazowieckie Voivodeship under the number 361.
Prezentacja firmy
Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieram...
Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieramy profesjonalistów oraz organizacje w ich dążeniu do sukcesu. Teraz i w przyszłości.
Świadczymy usługi rekrutacyjne w sektorach prywatnym i publicznym, realizując projekty do pracy stałej, tymczasowej oraz na kontrakt. W portfolio naszych usług są również doradztwo HR (m.in. Assessment Centre, raporty płacowe), Outplacement, Executive Search, Recruitment Process Outsourcing oraz Managed Service Programme.
Na przestrzeni ponad 50 lat przeszliśmy daleką drogę. Zaczęliśmy naszą działalność w małym biurze w Londynie. Teraz jesteśmy globalną organizacją, która specjalizuje się w łączeniu utalentowanych ekspertów z najlepszymi ofertami pracy w ponad 20 branżach na całym świecie.
Pierwsze biuro w Polsce otworzyliśmy w roku 2003. Od tego czasu umocniliśmy naszą pozycję na polskim rynku, stając się liderem w rekrutacji specjalistycznej. Obecnie w Hays Poland zatrudnionych jest 400 osób w biurach w Warszawie, Katowicach, Wrocławiu, Krakowie, Trójmieście oraz Poznaniu.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 07/12/2023
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Policealne
- Branża / kategoria:
- Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa