Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 21/01/2022.

Opis stanowiska pracy

Pierwsza praca z językiem niemieckim
Kraków
NR REF.: 1152460


Branża Customer Service to wciąż jedna z najszybciej i najbardziej dynamicznie rozwijających się branż w Polsce. Jeżeli lubisz wyzwania i potrafisz adaptować się do nowego środowiska, jest to ogromna szansa do rozpoczęcia swojej kariery w środowisku wielkich, globalnych korporacji.

Do głównych zadań na stanowisku obsługi klienta należy zapewnianie naszym klientom najwyższej jakościowo obsługi. Liczymy również na twoją inicjatywę oraz otwarty umysł, który pomoże nie tylko rozwiązywać problemy naszych klientów, ale również usprawni niektóre procesy wewnątrz firmy. Poszukujemy osób skorych do nauki, chcących realizować się zawodowo na 100% !

Jakie kwalifikacje są wymagane?

  • Język angielski pozwalający na swobodną komunikację (B2)
  • Znajomość języka niemieckiego na poziomie zaawansowanym (C1)
  • Mile widziane praca w obsłudze klienta

Co zyskasz na współpracy z nami

  • Doświadczenie w globalnej firmie 
  • Możliwość pomocy w budowaniu swojego przyszłego otoczenia
  • Prywatną opiekę zdrowotną
  • Kartę multisport
  • Dofinansowania do dalszego kształcenia i szlifowania swoich zdolności językowych

Jesteś zainteresowany i chcesz podjąć to wyzwanie,
Śmiało aplikuj!

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
19/01/2022
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta , Praca Call Center / Telemarketing , Praca Doradztwo / Konsulting
do góry