Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 16/07/2020.

Pierwsza praca z językiem niemieckim

Kraków, śląskie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Pierwsza praca z językiem niemieckim
Kraków
NR REF.: 1136759

Dla naszego klienta - globalnej firmy z branży logistyki i transportu - poszukujemy osób na stanowisko Agenta ds. celnych z językiem niemieckimdo rozrastającego się zespołu w Krakowie.

Do zadań Agentów należeć będzie weryfikacja oraz analiza dokumentacji transportowej pod kątem ewentualnych braków i zgodności z procedurami, wprowadzanie danych do systemu oraz kontakt z klientami w celu weryfikacji ewentualnych nieścisłości w dokumentacji.

Poszukujemy osób z bardzo dobrą (min. B2) znajomością języka niemieckiego i angielskiego, dbałością o detale i zdolnościami analitycznymi oraz umiejętnością pracy w zespole. Wcześniejsze doświadczenie nie jest wymagane.

Firma oferuje atrakcyjny pakiet benefitów - prócz prywatnej opieki medycznej i karty MultiSport proponuje swoim pracownikom dofinansowanie do szkoleń i rozwoju osobistego (m.in. kursów językowych).

Osoby zainteresowane zachęcam do przesłania swojego CV poprzez link aplikacyjny znajdujący się poniżej.

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
19/06/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta , Praca Call Center / Telemarketing , Praca Doradztwo / Konsulting
do góry