Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 12/07/2020.

Pierwsza praca z językiem angielskim w marketingu

Kraków, małopolskie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Pierwsza praca z językiem angielskim w marketingu
Kraków
NR REF.: 1119972

Twoja następna firma
Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z oddziałem w Krakowie, poszukujemy osób zmotywowanych do podjęcia pierwszej pracy.

Twoje następne stanowisko
Do obowiązków osób na tym stanowisku będzie należało wsparcie project leaderów, koordynowanie współpracy z agencjami zewnętrznymi (dostarczenie i jakość materiałów) oraz analiza contentu przy współpracy z project leaderami.

Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces?
Od Kandydatów oczekujemy gotowości do zatrudnienia na pełen etat oraz bardzo dobrej znajomości języka angielskiego (jest to konieczna do wykonywania codziennych obowiązków). Mile widziane jest wcześniejsze doświadczenie w organizacjach studenckich.

Co zyskujesz?
Nauczymy Cię wszystkiego, co będzie Ci potrzebne aby zacząć pracę w międzynarodowym środowisku. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową na kontrakt 6-miesięczny.

Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
04/07/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta , Praca Call Center / Telemarketing , Praca Doradztwo / Konsulting
do góry