Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 18/09/2020.

Pierwsza praca w korporacji z językiem niemieckim!

Kraków, małopolskie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Pierwsza praca w korporacji z językiem niemieckim!
Kraków
NR REF.: 1126110

Dla naszego Klienta, jednego z najbardziej popularnych SSC w Krakowie, poszukujemy kandydata ze znajomością języka niemieckiego.

Jeśli płynnie posługujesz się językiem niemieckim (min. B2+) oraz angielskim (min.B2) - APLIKUJ!

Jeśli chciałbyś podjąć swoją pierwszą pracę biurową w międzynarodowym i dynamicznym środowisku - APLIKUJ!

Jeśli nie boisz się wyzwań, lubisz kontakt z ludźmi - APLIKUJ!

Oferujemy międzynarodowe środowisko pracy, zdobycie pierwszego profesjonalnego doświadczenia oraz atrafcyjne wynagrodzenie + benefity.

Osoby zainteresowane zapraszamy do aplikowania i wysyłania CV!

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
23/08/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta , Praca Call Center / Telemarketing , Praca Doradztwo / Konsulting
do góry