Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 20/01/2022.

Pierwsza praca w korporacji z językiem angielskim

Kraków, małopolskie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Pierwsza praca w korporacji z językiem angielskim
Kraków
NR REF.: 1157497

Chcesz rozpocząć pracę i zdobywać pierwsze doświadczenia zawodowe w korporacji? Posługujesz się płynnym angielskim? Ta praca jest dla Ciebie!

Dla naszego klienta, korporacji będącej liderem branży transportowej, poszukujemy osoby na stanowisko HR Admin.

O stanowisku:

Osoba rozpoczynająca karierę w korporacji na stanowisku HR Admin będzie wspierać swój zespół w codziennych zadaniach, będzie aktualizować firmową bazę danych. Do głównych zadań można także zaliczyć prowadzenie dokumentacji i zarządzanie korespondencją mailową oraz telefoniczną – również w języku angielskim.

Nasze wymagania wobec kandydata:

Do podjęcia pracy na oferowanym stanowisku, nie musisz mieć doświadczenia – chętnie podzielimy się z Tobą naszą wiedzą i udzielimy wszelkich niezbędnych wskazówek przydatnych do efektywnego wykonywania swoich obowiązków. Konieczna jest znajomość języka angielskiego na poziomie min. C1. Dodatkowe umiejętności, takie jak: znajomość pakietu MS Office, dokładność w wykonywanych czynnościach oraz umiejętność pracy w zespole będą dodatkowym atutem.

Co możemy Ci zaoferować?

Rozpoczynając pracę jako HR Admin, zyskasz możliwość rozwoju w międzynarodowym środowisku, gdzie panuje przyjazna atmosfera. Nasze biuro znajduje się w dogodnej lokalizacji w centrum miasta, gdzie bez najmniejszych problemów dotrzesz komunikacją miejską. Będziesz mieć również możliwość pracy hybrydowej. Ponadto, możemy Ci zaoferować szeroki pakiet benefitów, który dopasujesz do swoich potrzeb.

Jeśli ta oferta Cię zainteresowała, prześlij nam swoje CV 

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
18/01/2022
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta , Praca Call Center / Telemarketing , Praca Doradztwo / Konsulting
do góry