Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 30/03/2020.

Pierwsza Praca w Korporacji z językiem angielskim

Kraków, małopolskie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Pierwsza Praca w Korporacji z językiem angielskim
Kraków
NR REF.: 1133758

Dla Naszego klienta poszukujemy osób na stanowisko: Młodszy specjalista z językiem angielskim

Miejsce pracy: Kraków

Zakres obowiązków:Odbieranie połączeń i wiadomości od Klienta biznesowego/korporacyjnego, Przygotowywanie niezbędnej dokumentacji oraz utrzymywanie wyjątkowego poziomu obsługi Klienta

Twój profil:Doskonałe znajomości komunikacyjne w j. angielskim (min C1) (Drugi język na poziomie min B2, będzie dodatkowym atutem). Zorientowanie na Klienta i usługi oraz kreatywność, otwartość i pewność siebie. Zaangażowanie oraz chęć rozwoju Umiejętność pracy w zespole

Oferujemy :
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową. Pracę w nowym prężnie rozwijającym się zespole. Szkolenia umożliwiające zdobycie wiedzy i miłą atmosferę w pracy.

What you need to do now
If you're interested in this role, click 'apply now' to forward an up-to-date copy of your CV, or call us now.
If this job isn't quite right for you but you are looking for a new position, please contact us for a confidential discussion on your career.

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
09/03/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta , Praca Call Center / Telemarketing , Praca Doradztwo / Konsulting
do góry