Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Grafton Recruitment, firma założona w 1982 roku w Irlandii, to wiodąca agencja rekrutacyjna z ponad 30 letnim doświadczeniem. Grafton Recruitment jest jedną z największych niezależnych firm rekrutacyjnych w Europie, wyspecjalizowaną w rekrutacji profesjonalistów średniego i wyższego szczebla we wszystkich sektorach. Poprzez sieć 30 biur w Europe i ponad 650 pracowników skutecznie odpowiadamy na potrzeby Klientów i Kandydatów w następujących krajach: Czechy | Węgry | Irlandia | Litwa | Polska | Rumunia | Słowacja | Turcja. Gwarancją wysokiej jakości naszych usług jest posiadany certyfikat ISO 9001.

People and Culture Manager

Miejsce pracy: Poznań
4-14-70087

Dla naszego Klienta, firmy producyjnej Duni Poland, poszukujemy Kandydatów na stanowisko People and Culture Manager.

Kandydat zatrudniony na tym stanowisku odpowiadać będzie za kształtowanie i realizację polityki personalnej zgodnie z celami biznesowymi firmy.

Zakres obowiązków:
- Tworzenie, nadzór i realizacja polityki personalnej oraz strategii P&C w firmie
- Wyznaczanie nowych kierunków w obszarze P&C w celu efektywnego wykorzystania zasobów ludzkich
- Wspieranie Zarządu i Kadry Menedżerskiej w fabryce w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi oraz doradztwo w podejmowaniu kluczowych decyzji dotyczących pracowników firmy oraz procesów P&C
- Budowanie i utrzymanie pozytywnej i efektywnej relacji z biznesem w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi
- Wkład w kształtowanie kultury organizacyjnej opartej na zaufaniu i partnerstwie
- Aktywny udział w pracach zespołu zarządzającego realizującego strategię firmy
- Współpraca z globalnym zespołem People&Culture
- Tworzenie i realizacja planów w zakresie szkoleń, rozwoju i rekrutacji
- Zarządzanie polityką wynagrodzeń
- Koordynowanie pracy lokalnego zespołu P&C
- Podnoszenie efektywności struktur organizacyjnych poprzez ich analizę i informację zwrotną oraz inicjowanie zmian w tym zakresie
- Raportowanie na potrzeby Spółki, Zarządu i globalnego Działu People&Culture

Wymagania:
- Wykształcenie wyższe kierunkowe (np. ZZL, prawo)
- Minimum 5 letnie doświadczanie w obszarze HR (mile widziane w firmie produkcyjnej)
- Biegła znajomość języka angielskiego
- Doświadczenie w pracy w środowisku międzynarodowym i produkcyjnym
- Wiedza poparta doświadczeniem z obszaru HR i stosowanych narzędzi (w tym z zakresu rekrutacji, ocen pracowniczych, szkoleń, tworzenia planów sukcesji, ścieżek karier, systemów motywacyjnych, wyceny stanowisk, etc.)
- Wysokie zdolności organizacyjne i komunikacyjne
- Samodzielność, asertywność, zaangażowanie w pracę oraz zdolność do wdrażania zmian i dynamizm w działaniu
- Bardzo dobra znajomość przepisów z zakresu prawa pracy
- Nastawienie na wdrażanie optymalizacji procesów w zakresie P&C

Korzyści:
Twój przyszły Pracodawca zadba o Ciebie oferując atrakcyjne warunki zatrudnienia wraz z bogatym pakietem socjalnym, możliwość uczestnictwa w ciekawych projektach i tworzenia nowoczesnych rozwiązań i procedur HR, wysokie standardy pracy oraz międzynarodowe środowisko sprzyjające rozwojowi zawodowemu.

Zapraszamy - im szybciej otrzymamy Twoją aplikację, tym szybciej będziemy mogli skontaktować się z Tobą w celu ustalenia terminu rozmowy kwalifikacyjnej!

Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi