Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Payroll Transition Project LeadMiejsce pracy: Kraków
My client, a reputable international organization based in Cracow, is currently looking for a dynamic professional to coordinate a one-year project of a smooth transition of payroll & HR administration process to a new provider.
Your responsibilities will involve:
The end-to –end design and coordination of transition project in order to achieve a strong level of company’s satisfaction
Analyzing current HR admin & payroll processes and identifying process improvement opportunities
Onboarding, developing procedures and training in partnership with HR team to ensure a successful transfer of processes
Coordinating the takeover of personnel and payroll documentation
Managing effective communication with local HR team, Project team and payroll provider
Candidate expectations:
Experience in Polish payroll and strong knowledge of Polish labour law
Experience in leading HR migration projects
Excellent organizational and project management skills
Fluency in written and verbal English
Workday & Teta knowledge will be a plus
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?