Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 13/07/2020.

Opis stanowiska pracy

Payroll specialist with German
Kraków
NR REF.: 1139459


Your new company
For our Client - the global company, we are currently looking for :Payroll specialist with German and English

Your new role

Payroll
  • Management of daily payroll activities with outsourced vendor
  • Preparation work according to defined payroll process
  • Verification of payroll output data
  • Definition of practical guidelines related to payroll process
  • Incentive and merits data consolidation, screening quality of data
  • Communication to managers / employees in payroll related issues
  • Interface and communication with finance and auditors for all payroll related matters Personnel data management
  • Management of the changes in personnel data (manager, department, title, salary, cost center, etc.)
  • Absence management and recording (sick leaves, holidays, maternity leaves, study leaves, etc.)
  • Document creation and management, i.e. contracts, confirmation letters etc.
People reporting
  • Local & global needs, e.g. People KPI´s and HR Scorecard, salary data reporting and budget forecasting, HR reporting for 3 rd parties, legal reporting
Personnel services and benefits
  • Running daily activities related to health care services, personnel related insurances and personnel benefits
  • Coordination of any share based long-term incentives locally
  • Coordination of fringe benefits and insurance accruals
  • Administrative first point of contact for pensions provider, social security agencies and tax authority
What you'll need to succeed

  • Language skills : English min B2 + German min B2
  • Previous experience in Payroll
  • Strong customer service skills
  • Strong attention to details
  • Workday Knowledge

What you need to do now
If you're interested in this role, click 'apply now' to forward an up-to-date copy of your CV, or call us now.
If this job isn't quite right for you but you are looking for a new position, please contact us for a confidential discussion on your career.

Prezentacja firmy

WŁAŚCIWI LUDZIE NA WŁAŚCIWYCH STANOWISKACH
HAYS Poland jest firmą doradztwa... personalnego, należącą do międzynarodowej grupy HAYS plc, notowanej na giełdzie w Londynie i największej firmy rekrutacyjnej w Wielkiej Brytanii. Grupa posiada ponad 350 biur w 25 krajach na całym świecie, w których łącznie pracuje ponad 5 tysięcy specjalistów.

Polski oddział firmy istnieje od 2002 r. i systematycznie powiększa swój udział w rynku. Dywizja HAYS Accountancy & Finance składa się z zespołów: Finance, Financial Services, Banking oraz Legal.

HAYS Finance to grupa konsultantów, która może poszczycić się bogatą praktyką w zakresie: obsługi działów finansowych i księgowych przedsiębiorstw każdej branży. Współpracujemy z firmami prowadzącymi tzw. outsourcing księgowości, jak również z przedsiębiorstwami doradczymi, tzw. Big4, firmami doradztwa finansowego, a także strategicznego.

Należący do HAYS Accounatncy & Finance zespół Financial Services specjalizuje się w obsłudze przedsiębiorstw z sektora finansowego. Realizuje projekty na stanowiska specjalistyczne oraz średniego i wyższego szczebla zarządzania. Posiada bogate doświadczenie w prowadzeniu projektów dla domów maklerskich, towarzystw funduszy inwestycyjnych, towarzystw ubezpieczeniowych, firm leasingowych, faktoringowych i innych.

Zespół HAYS Banking współpracuje z najbardziej prestiżowymi bankami komercyjnymi oraz instytucjami finansowymi.

Grupa HAYS Legal specjalizuje się w rekrutacji prawników, adwokatów, radców prawnych oraz asystentów prawnych, nie tylko do kancelarii, ale również do firm na stanowisko in-house lawyer.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
09/07/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Bankowość , Praca Finanse , Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa
do góry